• Anonym (et)

Hur står man ut med allt manshat i Sverige?

Går man in på vilken tindning som helst kommer det direkt upp artiklar om att vita män ska hålla käften. Tips till vita män. Oändligt antal hatartiklar. 

Vad är orsaken till detta konstanta hat? Det är knappt så man står ut med det. 

• Svar på tråden Hur står man ut med allt manshat i Sverige?
  • Anonym (Rickard)
    Anonym (Jämnlikt) skrev 2018-01-02 23:20:10 följande:
    Precis!!!

Kvinnor får ligga medans många män blir ensamma. Det är feminismens och PK-Medias fel.
    Visst är det, för mannen kan ju aldrig göra fel, eller hur?
  • Anonym (man)
    Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 23:11:34 följande:
    Var skrev jag alla kvinnor? Visa gärna.
    Smuttar du fortfarande på julölen eller läser du bara konstigt?

JAG skrev många kvinnor, DU missade det och tolkade det i vanlig radikalfeministisk anda som att jag personligen inte tar / tog ansvar på mina barn som för övrigt är i tonåren nu.

Var någonstans i mitt inlägg som du så elegant svarade på framgick det om jag tog eller inte tog ansvar för mina barn? Visa gärna...
  • Anonym (Du menar "manshat")

"Manshat". Ja, det kryllar ju av "manshat" i Sverige! Det ser man ju på all mansmisshandel begången av kvinnor och på alla mansmord begågna av kvinnor. Tur det finns manshärbärgen som kan skydda alla männen från dessa manshatande kvinnor. Stackars, stackars männen...

• Nosslin
    Precis!!!

Kvinnor får ligga medans många män blir ensamma. Det är feminismens och PK-Medias fel.
    Andra strawman argumentet. Vilka dagisbarn
  • Anonym (Rickard)
    Anonym (man) skrev 2018-01-02 23:21:43 följande:
    Smuttar du fortfarande på julölen eller läser du bara konstigt?

JAG skrev många kvinnor, DU missade det och tolkade det i vanlig radikalfeministisk anda som att jag personligen inte tar / tog ansvar på mina barn som för övrigt är i tonåren nu.

Var någonstans i mitt inlägg som du så elegant svarade på framgick det om jag tog eller inte tog ansvar för mina barn? Visa gärna...
    Du kan alltså inte visa var jag skrev alla kvinnor?

Då så, då vet jag det.

Bra att du tog ansvar för dina barn, många män gör inte det. Men inte fan är det kvinnornas fel.
  • Anonym (Ignorerar det)

Man ignorerar det, så gott det går. Alla kvinnor hatar inte vita män, det är faktiskt väldigt få som gör det, men dessa få hörs och syns mer än vad deras låga antal egentligen borde tillåta dem att göra.

Om jag skulle ragga på hundra kvinnor av olika åldrar och kulörer och få nobben hundra gånger, så skulle jag vara förvånad om det vore mer än kanske högst tre som nobbade mig av orsaken att jag var vit man.

Om man ändå tycker att det är olidligt mycket hat mot vita män, så kan man pröva kvinnolyckan i Sydamerika. Fast det främst om man är blond och blåögd och man är ok med att bli fetischerad enbart på grund av att man är just blond och blåögd :D

• FDFMGA
    Anonym (et) skrev 2018-01-02 20:24:16 följande:
    Går man in på vilken tindning som helst kommer det direkt upp artiklar om att vita män ska hålla käften. Tips till vita män. Oändligt antal hatartiklar. 

Vad är orsaken till detta konstanta hat? Det är knappt så man står ut med det. 
    Har du något exempel. Jag råkar läsa rätt många tidningar i jobbet och har inte stött på fenomenet.

Det kan möjligen inte vara så att du feltolkar artiklarna?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anonym (man)
    Precis!!!

Faktiskt naturens fel eftersom de flesta manliga däggdjur får jobba så in i helvete för att få doppa och människor verkar inte vara något undantag. Sen finns det ju tyvärr vissa foliehattar som försöker sudda bort biologin ur ekvationen och tycker att alla borde kallas hen.

Undrar hur dejting annonser skulle se ut om dessa personer fick bestämma... hen söker hen för mysiga hemmakvällar och skogspromenader.....
  • Anonym (Rickard)

Fortfarande ingen som vill ge exempel på allt detta manshat som finns i samhället?

• Anonym (Jämnlikt)
    Anonym (man) skrev 2018-01-02 23:35:25 följande:
    Faktiskt naturens fel eftersom de flesta manliga däggdjur får jobba så in i helvete för att få doppa och människor verkar inte vara något undantag. Sen finns det ju tyvärr vissa foliehattar som försöker sudda bort biologin ur ekvationen och tycker att alla borde kallas hen.

Undrar hur dejting annonser skulle se ut om dessa personer fick bestämma... hen söker hen för mysiga hemmakvällar och skogspromenader.....
    Precis.

Såg en tidning där de skrev hen blir julvärld elller nått sånt.

Men inne i tidningen så var det en man. PK-Media försökte ta hans mandomm.
Svar på tråden Hur står man ut med allt manshat i Sverige?