• Anonym (et)

Hur står man ut med allt manshat i Sverige?

Går man in på vilken tindning som helst kommer det direkt upp artiklar om att vita män ska hålla käften. Tips till vita män. Oändligt antal hatartiklar. 

Vad är orsaken till detta konstanta hat? Det är knappt så man står ut med det. 

• Svar på tråden Hur står man ut med allt manshat i Sverige?
  • Walter888
    Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 23:21:30 följande:
    Visst är det, för mannen kan ju aldrig göra fel, eller hur?
    Har du svalt pyttehjärnan? Vi har skev invandring av enbart män till Sverige och män blir ensamma och klagar så ska du på med någon härskarteknik och säga att det är männens eget fel. Nej det är det dock inte.
  • klyban
    Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 22:56:46 följande:
    Nej, så är det inte. 

Men du kan kanske visa något som verifierar det?

Hade du följt dessa diskussioner här, så hade du sett detta poppa upp en del och där man säger alla män.
    Ja, utom invandrare då de har frikort av någon anledning, och dessa ska vi inte prata om, inte ens när de begår våldtäkter.

Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 23:39:43 följande:
    Fortfarande ingen som vill ge exempel på allt detta manshat som finns i samhället?

I själva samhället är det sällan man stöter på detta manshat, då de som sprider manshatet är för få och kan bara nå ut via forum i bredare front.
    Dock på forum och viss media, så är de extremt aggressiva.
    Men alla män, fråga Zara Larsson om den, hon skyller på alla män ofta.

Annars föreslår jag du går runt lite i dessa trådar, så kommer du definitivt stöta på någon som säger det är alla mäns fel(utom invandrarmän) att det begås våldtäkter.

hur många meter var det?
  • Anonym (Rickard)
    Anonym (Jämnlikt) skrev 2018-01-02 23:43:15 följande:
    Precis.

Såg en tidning där de skrev hen blir julvärld elller nått sånt.

Men inne i tidningen så var det en man. PK-Media försökte ta hans mandomm.
    Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

De skrev hen för att du skulle klicka på artikeln och läsa vem det är. Och du gick på det, tydligen. Kan inte vara mkt till mandom om den försvinner så lätt.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-01-02 22:13:56 följande:
    Glöm inte ofredanden och våldtäkter. Det ultimata kvinnohatet.
    Fast det där är den andra sidan av det feministiska myntet. Ofredanden och våldtäkter hänger intimt samman med feminism. Det ena kräver det andra, de lever i symbios.

I Sverige har (vänster)feminister (all feminism är till naturen vänsterextrem så det behöver egentligen inte påpekas) kapat debatten som handlar om bland annat våldtäkter. Och då uppstår problem som drabbar, inte män, utan kvinnor.

Så länge feminister håller sig till att binda halmgubbar, härja här på Familjeliv och andra forum samt beklaga sig över "vita män med makt" som lyckats bättre i livet än de själva har gjort så kan de ignoreras. Då behöver man inte bry sig om dem.

Det har skrivits spaltmeter av krönikor och feministiska analyser om Martin Timell och vem han tafsade eller inte tafsade på i en badtunna. Det har däremot inte skrivits lika mycket av den arten när det gäller de nästintill systematiska gruppvåldtäkter som drabbat Malmö. Det beror såklart på att Timell passar in i den feministiska problemformuleringen, det gör däremot inte våldtäktsmännen i Malmö.

Och utifrån denna feministiska och vänsterextrema problemformulering, som nu präglar till och med regeringen och Sveriges lagstiftande församling, kan man aldrig någonsin lösa några reella problem eftersom man vägrar erkänna dem. Då börjar det bli farligt. Riktigt farligt.

Det är klart att både män och kvinnor kunde skratta åt feministernas stolligheter och konspirationsteorier så länge de var en liten marginaliserad grupp utan makt. Men idag har de regeringsmakten. Det medför att den feministiska regeringen är handlingsförlamad medan kvinnor blir våldtagna i en accelererande skala ute i samhället. Då kan man inte längre blunda för problemen.

Du kanske är man, men nästa offer för det feministiska haveriet kan bli din sambo/fru, dotter eller syster. Därför är det viktigt sätta ned foten och våga säga ifrån mot feministerna när de kommer släpandes med sina tokigheter.
  • Anonym (man)
    Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 23:30:50 följande:
    Du kan alltså inte visa var jag skrev alla kvinnor?

Då så, då vet jag det.

Bra att du tog ansvar för dina barn, många män gör inte det. Men inte fan är det kvinnornas fel.
    Haha, underbar debatteknik, först hittar du på något och sen så ser du det som en seger när ingen kan bevisa det du hittat på Drömmer Var lärde du dig det tricket? På baksidan av ett mjölkpaket eller på FI högkvarter?

Jag har inte heller påstått att jag tog ansvar, jag har inte sagt varken ja eller nej. Läser du öht eller skjuter du bara vilt från höften och hoppas pricka rätt?
  • Anonym (man)
    Anonym (Jämnlikt) skrev 2018-01-02 23:43:15 följande:
    Precis.

Såg en tidning där de skrev hen blir julvärld elller nått sånt.

Men inne i tidningen så var det en man. PK-Media försökte ta hans mandomm.
    Ja, han borde haft ett par löspattar på sig så hade alla blivit glada
  • Anonym (Rickard)
    Anonym (man) skrev 2018-01-02 23:51:45 följande:
    Haha, underbar debatteknik, först hittar du på något och sen så ser du det som en seger när ingen kan bevisa det du hittat på Drömmer Var lärde du dig det tricket? På baksidan av ett mjölkpaket eller på FI högkvarter?

Jag har inte heller påstått att jag tog ansvar, jag har inte sagt varken ja eller nej. Läser du öht eller skjuter du bara vilt från höften och hoppas pricka rätt?
    Tyck vad du vill, jag är inte lättstött. Det är inte jag som sitter och gnäller på att män blir hatade, ingen vill ha dom, att ni inte tål att kallas hen och allt annat ni störs över.

Som sagt, patetiskt med män som skyller på kvinnor för sina egna tillkortakommanden.
  • Anonym (man)
    Anonym (Rickard) skrev 2018-01-02 23:56:03 följande:
    Tyck vad du vill, jag är inte lättstött. Det är inte jag som sitter och gnäller på att män blir hatade, ingen vill ha dom, att ni inte tål att kallas hen och allt annat ni störs över.

Som sagt, patetiskt med män som skyller på kvinnor för sina egna tillkortakommanden.
    Nä, du gnäller bara över allt annat  
    Som sagt, patetiskt med människor som tar ut sina personliga issues på andra.
Svar på tråden Hur står man ut med allt manshat i Sverige?