Inlägg från: izuck |Visa alla inlägg
  • izuck

Har separerat/sparkat ut min sambo - hon var oduglig

Hahhahahahahaaa.
    Vad sa hon när du sparkade ut henne då?

• izuck
    Anonym (Räven) skrev 2018-01-03 15:18:11 följande:
    Hon frågade vart hon skulle ta vägen, jag svarade att det inte är mitt problem. Sedan frågade hon om detta var tacken för "allt hon hade gjort". Men jag gav henne 2 timmar att packa och ta med sig det lilla som var hennes. När jag sedan kom tillbaka efter några timmar så hade hon dragit. Och via en gemensam vän vet jag att hon bor hos sina föräldrar för tillfället. 
    1+Skrattande
  • izuck
    Anonym (Blä) skrev 2018-01-03 15:56:36 följande:
    Om hon hade velat så hade hon kunnat bo kvar i 3 månader. Det är hennes rättighet. Du var inte snäll, du var ett svin.
    Nej det hade hon inte, hon hade aldrig fått vara kvar efter det att jag kom hem igen. Jag hade tagit ifrån henne nycklarna(som hon för övrigt kastade in i brevinkastet när hon drog), jag hade tagit nycklarna kastat ut henne och låst dörren.  
  • izuck
    Anonym (Haha) skrev 2018-01-03 16:26:28 följande:

Den här människan verkar trolla, o det jag skrev om min pojkvän var bara ironi.. Om du inte trollar... ja, då anser jag att det är lika bra att du "kastade" ut din sambo, hon lär ju ha det bättre utan dig :)

Alla ni idioter som påstår att hon har det bättre utan mig..
    Jag drar in 45 000+ i månaden, hon drog in mellan 12-15 000 beroende på hur mycket hon har arbetat. Hon hade det bra hos mig, och jag vet att hon tyckte det. Hon blev tvungen att flytta, jag gjorde slut med henne. Hon har levt loppan i vårt förhållande utan att egentligen bidra med ett jävla skit.
Svar på tråden Har separerat/sparkat ut min sambo - hon var oduglig