Inlägg från: Anonym (precis så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (precis så)

Varför gör svenska män såhär

Anonym (LOL) skrev 2018-01-07 19:01:56 följande:

Har en del erfarenhet (inte personligen) genom bekanta och arbetskamrater till min man, han jobbar i byggbranschen.

Om jag ska vara snäll, så skulle jag uttrycka mig så här: Det är inte de snygga killarna, de smarta killarna, de vältränade killar, de jämställda killarna som har importfruar. 

Det är bara att se sig om i samhället, syns tydligt i vilken samhällsklass  detta är vanligt. 

• Anonym (precis så)
    Anonym (Derr) skrev 2018-01-08 14:52:18 följande:
    Hur menar du? Om man tycker att andra människor är ?skräp? så kan det inte stå rätt till i huvudet. Menar du att de män som väljer kvinnor från just dessa länder har psykiska problem? Det tror inte jag. Jag tror de har en egen smak, eller att det blev så av en slump/känslor eller att de hade svårt att få andra kvinnor. Inte så dramatiskt som det förakt DU verkar bära på alltså.
    Det sistnämnda; att de har svårt att få kvinnor på hemmaplan.

När jag jobbade i hemtjänsten var det flera av våra brukare som var gifta med nån mycket yngre från Asien t ex. Eller nån ute i obygden skaffade sig också nån därifrån. Eller nån nergången lönnfet man. Och en till (en fd dejt) som ville skaffa sig ett nytt liv o bli av med alkoholproblemen löste det också på det sättet. En annan fd dejt med empatiproblem tog också hem nån från Thailand.

Bara några exempel. Men fullt naturliga skäl. 
Svar på tråden Varför gör svenska män såhär