Varför gör svenska män såhär
Varför väljer många medelålders svenska män kvinnor från Polen och Ryssland före svenska kvinnor?
Varför väljer många medelålders svenska män kvinnor från Polen och Ryssland före svenska kvinnor?
Om man som jag Richard U har problem med svenska kvinnor kan det vara bra med Rysskor.
Jag kan absolut förstå varför många män tröttnat på svenska kvinnor. Jag har själv gjort det. Jag söker inte aktivt efter någon kvinna just nu, trivs alldeles utmärkt som singel men om jag i framtiden skulle söka en ny partner så kommer det inte bli en svensk kvinna iaf.
Det växer upp tidningar, ledarsidor, bloggar nu som är helt rensade från sådana kvinnor.
Vita män har tillslut vaknat och bygger nu momentum, den enda logiska slutpunkten är tillslut krig eller åtminstone ett övertagande av makt beroende på mängden motstånd som erbjuds.
Det finns inget annat sätt det här kan sluta på. Frågan är bara vad som kommer sen. Revolutionsledare är farliga.
Dem tycker det är exotiskt, gillar den typ av tjejer. Har svårt med svenska kvinnor? Det hela är nog högst induviduellt.
Sen gör dem goda mackor och vet sin plats i köket.
Skrämmande att läsa alla fördomar.
Välutbildad social kille i 30årsåldern här.
Jag har dejtat / varit tillsammans med tjejer från Sverige, Polen, Ungern, Italien, Frankrike, Ryssland och Tyskland.
Har träffat alla här i Sverige. Det är en frisk fläkt att träffa andra nationaliteter som tänker annorlunda och har andra normer. Notera att jag inte säger bättre, för det går inte att avgöra med så litet urval, det kan vara slumpen.
Tjejen från Ungern var nog den mest underbara, öppna och självständiga tjej jag någonsin träffat.
Nu representerar de utländska tjejer jag träffat säkert inte snittet då alla tagit sig hit för att studera / jobba. De har varit mycket företagsamma och framgångsrika. Men vill säga att det inte är något fel på en person bara för att denna kan tänka sig att bilda familj med en annan nationalitet. Det är heller inte fel på tjejer från Östeuropa.