• Googoodolls

Jag är rädd att jag förlorat barnet

Hej! Min första graviditet och ska i skrivande stund vara i vecka 7+3.

Jag har mått väldigt bra under graviditeten, inget illamående osv. Däremot har jag haft som molande mensvärk under de första veckorna, varje dag vilket har varit jobbigt.

Men för en vecka sen fick jag sä ont i magen så jag låg och vred på mig och kved och grät. Mycket ondare är den värk jag haft innan! Jag var säker på att det var missfall. Men ingen blödning kom.

Nu efter den gången har jag inte alls känt mig gravid, och den molande mensvärken jag haft varje dag är borta.

Borde jag oroa mig? Jag ska på inskrivning på tisdag men ultraljudet är inte förrn vecka 13 och jag klarar inte att vänta fram tills dess :(

• Svar på tråden Jag är rädd att jag förlorat barnet
  • IrriteradMamma
    Googoodolls skrev 2018-01-13 13:05:03 följande:

Hej! Min första graviditet och ska i skrivande stund vara i vecka 7+3.

Jag har mått väldigt bra under graviditeten, inget illamående osv. Däremot har jag haft som molande mensvärk under de första veckorna, varje dag vilket har varit jobbigt.

Men för en vecka sen fick jag sä ont i magen så jag låg och vred på mig och kved och grät. Mycket ondare är den värk jag haft innan! Jag var säker på att det var missfall. Men ingen blödning kom.

Nu efter den gången har jag inte alls känt mig gravid, och den molande mensvärken jag haft varje dag är borta.

Borde jag oroa mig? Jag ska på inskrivning på tisdag men ultraljudet är inte förrn vecka 13 och jag klarar inte att vänta fram tills dess :(

Tror inte det är så vanligt att få symtom så pass tidigt i graviditeten, dock tror jag inte det är något konstigt med lite molvärk.

Jag har två missfall bakom mig och ett av de började med molvärk typ en vecka sen lite rosa på pappret ett par dagar innan jag fick en ordentlig blödning, det var i vecka 12.

Behöver ju inte vara nåt sånt i ditt fall, dock är det inte så mycket mer att göra än att vänta tyvärr och se.
Svar på tråden Jag är rädd att jag förlorat barnet