Mjölkbråk
Om ni bråkar om sådana här saker kanske ni skall gå i parterapi? Tycker inte ens det är värt att ta upp på familjeliv. Får inte mjölken plats i kylen så finns det väl inget annat alternativ än att ha den utanför?
/Hasse
Om ni bråkar om sådana här saker kanske ni skall gå i parterapi? Tycker inte ens det är värt att ta upp på familjeliv. Får inte mjölken plats i kylen så finns det väl inget annat alternativ än att ha den utanför?
/Hasse
Ja Knasulf, du säger att du prioriterar andra mejeriprodukter före Mjölk men vill ändå ha din mjölk på ett visst sätt. "riktigt komjölk". Jag tycker det luktar starkt av fake news.
Vad har ni i kylen som gör att det inte finns plats för ett mjölkpaket?
Köp paket med skruvlock så går det att ha det liggandes över andra varor även om det är öppnat.
Eller pratar vi om att ni köper hem 10 liter mjölk åt gången?
Ja jag tror jag ändå behåller min ganska avslappnade inställning till om mjölken är kall eller inte. Vi får diskutera det en annan gång! Även om jag har vissa belägg för att det är bättre att ha den på köksbänken..
Jaja, men det där om ägg, går det bra att frysa dem också? Jag vet att de kan hålla nästan hur länge som helst i kylen men det vore ju skönt att kunna slänga ut dem på balkongen (nu när herr/fru frost äntligen kommit) och spara lite plats i kylen.