• Trooi

RUL v 20?

Är nu i v 18+2. Har tid för RUL om 2 veckor, kommer då vara i v 20+1. Frågan är om det inte är lite försent för RUL....Borde jag boka en tidigare tid eller spelar det någon roll? Tänkte i så fall slutet på nästa vecka i så fall (v19). Vill inte heller göra för tidigt i fall det är saker man inte ser så bra än.

• Svar på tråden RUL v 20?
  • Anonym (Kiy)

Jag gick i vecka 19+0, mest för att det passade arbetet att ta den dagen

• Sjuttiosjuan

Min BM skötte det där så jag fick bara en kallelse. Det var exakt 19+0 då! Lycka till, RUL är så häftigt:)

• Ebo88

Det är inte för sent att göra det i v. 20+1. Jag gjorde i v.20+2 men blev tillbakaflyttad. Efter rul så var jag i 19+3

• Moorii

Jag hade tid 29/1 och hade då varit i 19+0 men då jag isåfall hade tvingats ta ledigt en hel dag för det så bytte jag, och tidigaste datumet var en vecka senare, i 20+0.. Tyckte också det kändes lite väl sent, men de har väl koll på det får man hoppas :)

• Anonym (D)

Ehh varför skulle det vara för sent?? Det är ju så rimligt det kan bli, det är ju då typ 90% av alla landsting väljer att boka in en. Du tror väl inte att du hade fått den tiden om det skulle vara för sent? Alltså man undrar ju vad som försiggår i huvudet på alla på det här forumet... Zzzzzz

• mkess

Perfekt tid för att se bebisens organ ordentligt! Här där jag bor bokas rul in från och med v20+0.

• Trooi
    Anonym (D) skrev 2018-01-23 16:45:34 följande:

Ehh varför skulle det vara för sent?? Det är ju så rimligt det kan bli, det är ju då typ 90% av alla landsting väljer att boka in en. Du tror väl inte att du hade fått den tiden om det skulle vara för sent? Alltså man undrar ju vad som försiggår i huvudet på alla på det här forumet... Zzzzzz

Lugna ned dig lite. Min bm bokade tiden på inskrivningssamtalet. Efter KUB blev min bf tillbakaflyttad nästan en vecka. Så därav min fråga. Det är inte första barnet så jag är inte helt blåst som du tror. Ta reda på fakta istället för att vara så jäkla otrevlig...zzzzzzzz
Svar på tråden RUL v 20?