• Tussan94

Missfall första graviditeten

Hallå! Vad tråkigt att höra din historia.. Hoppas att det löser sig snart för er!

2010 var jag 16 år, blev gravid efter ett ?one night stand?,

Var på ett möte om abort men när jag kom ut där i från så bestämde jag mig att jag skulle behålla, kände inte att jag kunde göra abort oavsett hur situationen än såg ut. Killen var väl inte riktigt med på noterna just då... En natt vaknade jag av att jag fick missfall. Det värsta jag någonsin varit med om... var nog i v.7-8 tror jag...

I dags läget känns det på något sett skönt att det blev som det blev men ända sen den dagen har jag haft en enorm barnlängtan!

I juli bestämde jag och min sambo sen 7 år tillbaka att jag skulle sluta med p-sprutan... Visste att det skulle ta lång tid att bli gravid efter p-spruta... Men i höstas fick jag reda på att min bästa killkompis skulle få barn i februari, detta slog ganska hårt på mig, jag är givetvis Överlycklig för hans skull! Men nu könner jag mig så himla ivrig över att bli gravid... Var på gynundersökning för snart 2 veckor sedan och hon trodde att min ägglossning precis skulle börja (var där för att jag mådde otroligt dåligt med massa gravsymtom) nu väntar jag på mens... Har haft en molande känsla i livmodern i ca. 3 dagar nu, vet inte om det är menssymtom eller gravidsymtom... Får vänta o se några dagar till... Hoppas på det bästa!

Sorry för långt inlägg men GUD va skönt det var att skriva av sig!

Svar på tråden Missfall första graviditeten