• Barnsligamor

Är det ett pluss ?

Hej ! Försökt bli gravid början av 2016 . Fick en ofostrig grav i nov som upptäcktes vecka 6 som sluta i missfall har haft en mens emellan detta missfall och nu detta gravtest på bim dagen . Är det för svagt ???? så många tankar rädd för missfall eller ofostrig grav igen . Någon som haft så svaga pluss med RFSU tester ?

• Svar på tråden Är det ett pluss ?
  • ESEP

Nu har jag visserligen aldrig använt dessa utan testlagrets men de känns likvärdiga. Det där ser inte svagt ut! Grattis och hoppas det går hela vägen för dig denna gången!! När jag var gravid tog det nog närmare två månader innan de två strecken var lika starka.

• ESEP
    ESEP skrev 2018-03-01 08:16:46 följande:

Nu har jag visserligen aldrig använt dessa utan testlagrets men de känns likvärdiga. Det där ser inte svagt ut! Grattis och hoppas det går hela vägen för dig denna gången!! När jag var gravid tog det nog närmare två månader innan de två strecken var lika starka.

Såg nu att du skrev att det var ett plus, var nog rubriken jag hade i tankarna.. Men som sagt enligt min erfarenhet betyder inte styrkan något så länge den inte minskar.
  • InaLo

Ja det ser ju ut som ett pluss!!! Tydligt och fint! Grattis!

• Barnsligamor

Jag är bara så orolig på grund av att mitt test såg likadant ut sist när jag hade ofostrig grav för 2 månader sen ????. Men det kanske ger samma utslag oavsett vad . Vid min ofostriga graviditet plussade jag på clearblue vecko indikator och fick 2-3 veckor . Fast inget foster hade utvecklats endast hinnsäck som var tom. ???? håller tummarna att det är en liten där inne som växer ! Är det fler som har haft samma svaga på RFSU test ? Som gick hela vägen ?

• Tildurrr
    Barnsligamor skrev 2018-03-01 08:26:43 följande:

Jag är bara så orolig på grund av att mitt test såg likadant ut sist när jag hade ofostrig grav för 2 månader sen ????. Men det kanske ger samma utslag oavsett vad . Vid min ofostriga graviditet plussade jag på clearblue vecko indikator och fick 2-3 veckor . Fast inget foster hade utvecklats endast hinnsäck som var tom. ???? håller tummarna att det är en liten där inne som växer ! Är det fler som har haft samma svaga på RFSU test ? Som gick hela vägen ?

En ofostrig graviditet ger lika mycket hormon som en "vanlig", så det är inget du kan se utifrån hur svaga/starka strecken än. Bara hålls tummarna att det går bra denna gången!
Svar på tråden Är det ett pluss ?