Inlägg från: vargungen |Visa alla inlägg
  • vargungen

41 år och hoppas på sladdis

Hej! Det var verkligen länge sedan jag skrev här på FL . sist var nog när jag planerade mitt första barn som nu är 10 år. Jag har ett barn på 8 år också. Jag och min man har pratat om att försöka få till en liten sladdis . Är medveten om att det kommer blir svårt och eventuellt inte bli av alls,

men sen vi bestämde oss tänker jag på det hela tiden och hoppas förstås. Någon som är i samma sits eller någon som kan länka till en tråd där jag kan hoppa in?

• Svar på tråden 41 år och hoppas på sladdis
  • vargungen

Vad roligt att vi är flera"gamlingar" som försöker! Jag fyller 42 i september och tänker just nu att jag åtminstone ska försöka tills dess. Sen kanske jag försöker släppa det.

Hade ägglossning nu i helgen och det var första försöket, spännande!

• vargungen

Jag blev så glad idag. Jobbar på en förskola och ett av barnen på min avdelning ska få ett syskon till hösten. Jag började fundera över hur gammal hennes mamma är och kollade upp det. Hon är 41, bara några månader yngre än mig. Så det finns hopp!

• vargungen

Första försöket sket sig för mig. Fick mens idag. Var ordentligt skengravid för några dagar sen, mådde till och med illa. Köpte ett graviditetstest som visade minus.

Är ledsen för din skull, Lindsey 77, ge inte upp!

Kram

• vargungen

Tog nyss ett test. Andra försöket och BIM i morgon. Kan det vara falskt positivt med tanke på min ålder? Känner mig helt skakis nu.

Svar på tråden 41 år och hoppas på sladdis