KRONISK SVAMP
Hej på er, i somras fick jag reda på att jag har kronisk svamp då jag var hos läkaren å dom tog en odling. Jag fick en kur med flucanozol jag åt i ett halvår, kan säga att det var den skönaste perioden på länge när jag fick slippa alla svampinfektioner. Efter denna kuren tog slut tog det en månad innan jag drabbades igen, den svampinfektionen han gå bort av sig självt då jag inte fick vård på en vecka. Efter två veckor fick jag antibiotika mot mitt ansikte å pga antibiotikan fick jag självklart en extrem svampinfektion som jag har nu och som till och med kliar runt ändöppningen. Har försökt få vård förra veckan och idag, men dom bara skiter i att ringa upp. Det är inte mina p-piller då jag fick svamp redan som 13-åring och är nu 16år. Har fått medicin mot detta en gång och använder bomullstrosor å allt sånt. Inget hjälper, hur lång tid tog det för er att bli av med kronisk svamp? Vill så gärna ha en till kur med medicin, känner mig så äcklig bland alla ungdomar. Kan inte ens klä mig som jag vill, går utan trosor i tights å slappa byxor osv. Vill bli av med detta..