Någon med erfarenhet av ÄD i Polen?
Någon som varit i Polen och gjort ÄD som vill dela med sin av sina erfarenheter?Funderar främst på klinik i Gdansk/Gdynia (Invimed/Invicta) då det ligger geografiskt bra till för oss.
Någon som varit i Polen och gjort ÄD som vill dela med sin av sina erfarenheter?Funderar främst på klinik i Gdansk/Gdynia (Invimed/Invicta) då det ligger geografiskt bra till för oss.
Jag måste bara undra... varför har ingen fått ett positivt gravtest efter ÄD på InviMed i Gdynia under 2018 ? Alla som har skrivit i denna sida och andra sidor tex vi som gör ÄD 2018 har alla gjort negativa gravtest .... hm och reklamen säger att just på denna kliniken blir 65% gravida på första försöket.
Någon borde ju i så fall skriva på internet yippi jag blev gravid på InviMed i Gdynia. Eller vad tycker ni ?
Inte ens 2017 har jag sett ett jippi - har ni ?
2016 har jag sett en graviditet - tvilling flickor som föddes. Jippi.
Men vad hände sen ?
Jag måste bara undra... varför har ingen fått ett positivt gravtest efter ÄD på InviMed i Gdynia under 2018 ? Alla som har skrivit i denna sida och andra sidor tex vi som gör ÄD 2018 har alla gjort negativa gravtest .... hm och reklamen säger att just på denna kliniken blir 65% gravida på första försöket.
Någon borde ju i så fall skriva på internet yippi jag blev gravid på InviMed i Gdynia. Eller vad tycker ni ?
Men vad hände sen ?
Jag har läst om ganska många som gjort lyckade försök hos Invimed, det var också ett av skälen till att jag valde dom. Att vi inte ser dom här tror jag till stor del handlar om man man helt enkelt inte är lika engagerad på den här sidan när man väl lyckats. :)
Jag vill inte på något sätt ta Invimed i försvar, men man ska nog vara lite kritisk och öppen när man läser inlägg. Missnöjda kunder hörs av naturliga skäl mest.
Jag ruvar nu, men misstänker starkt att det inte funkat den här gången heller tyvärr.
Jag väntar fortfarande på svar på vad som hänt med de embryon dom odlade vidare, men det är väldigt tyst från kliniken..
Åh fan. Men då tog de progesteron och östradiol på dig också eller??
Hm hoppas ju på bra bemötande när vi åker ner igen, men jag har varit på A i många diskussioner nu så vet inte hur det blir, men jag kommer stå på mig,
Men vad hände sen ?
Det är diskussion om ålder på donator, diskussion om varför de inte uppmärksammar om man inte är vaccinerad eller haft barnsjukdomar, om att vi fick välja ny donator utan att betala ny avgift, sen helt plötsligt fick vi välja ny men betala. Tror det var allt...men ack så energikrävande. Jag ville också ha med våra svar på prover vi tog där, men det fick jag aldrig.
Se till att få nån som kan prata engelska tycker jag, så du får ordentliga svar på funderingar.Hoppas det går vägen denna gång! Håller tummar.
Har ni blastisar i frysen där? Hur kommer det sig då ni inte fick den eller dom? Eller menar du de skulle odla längre men de dom tinat upp? Men vadå att läkaren inte ville? Ursäkta alla frågor...är det Dr Ragoza?
Märkligt hon inte dyker upp en enda gång när du var där, det borde vara en självklarhet att få hjälp med språket om inte annat. Vi betalar dom för detta.
Jag ville att dom skulle odla dom (från frys)till dag fem för att få så livskraftiga som möjligt. Jag hade inga sen tidigare eftersom alla utom 1 dog sist. Idag fick jag reda på att de 3 de odlat vidare på den här gången inte heller utvecklades, så det blev inga till frysen den här gången heller.
Det var dr ragga alt embyologen som sa nej. Det är lite oklart. Vi pratade med Ragoza och den andra coordinatorn (Paulina) och dom växlade mellan "doctors ordination" och "embryologist ordination". Jag försökte fråga vidare men fick samma svar.