7-månaders sover oroligt!
Min dotter ?slutade? med nattmålet vid ca 3 månader, då åt hon ersättning vid 19.30 och somnade utan problem i sin säng. Vaknade 4.30 för lite ersättning och somna om till 06 i vår säng.
Sedan hon för 1,5 månad sedan blev sjuk i influensa, har hon sovit något fruktansvärt dåligt!! Började med att hon (6 mån.) började vakna vid 23 och ville upp till vår säng. Somnar då om till 01.30 och vill helt plötsligt ha mat, sover därefter oroligt fram tills uppstigning vid 06.
Nu 7 månader gammal somnar hon inte ens i sin säng! Vid nattning ligger hon och vrider och vänder sig, låtsas som hon inte är trött alls. Försöker ca 30-40 min innan jag tar upp henne till vår säng och då gnuggar hon sig i ögonen och sommar på 5-10 minuter! Sover oroligt som bara den och vaknar sedan flera gånger under natten. Sätter sig upp i sängen och somnar sittandes(!), så lägger henne ner igen och efter 30-60 minuter gör hon samma sak igen.
VARFÖR är det såhär? Vad kan jag göra? Hur ska jag sluta med nattmålet? Och när ska hon börja sova ordentligt igen?! Det här är ju värre än att ha en nyfödd....