Inlägg från: Anonym (Y) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Y)

Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?

Om du ska säga sanningen, säg ingenting mindre än sanningen.

Att hon inte betydde något är lögn. Det var din fru som inte betydde något eftersom du frivilligt skaffade en älskarinna.

Säg att du blev förälskad, säg också hur det kommit att du ansåg dig ha rätt till otrohet i första taget, vad var det som inte dög med er relation med din fru?

Sen slutligen hoppas jag hon är en smart kvinna med mer maskulinitet än du tror så hon säger Tack och hej till dig då kan du knulla som singel utan att du skadar någon eller bryter livsvikiga löften till människor du en gång i tiden övertalade att du älskade.

• Anonym (Y)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 18:10:12 följande:

Inte så säker på det... De flesta stannar med sin man efter avslöjad otrohet. Därav min fråga, vilket ger mig störst chans till det.

Sånt äckel du är, så för att kvinnor inte har självrespekt passar du på att utnyttja situationen?

Snälla kvinnor som läser detta och stannar med ett otroget svin, låt inte män få gotta sig i att ni är lättlurade.

Låt mig gissa TS. Du ljög även för älskarinnan att det skulle bli hon och du?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:03:09 följande:

Det fanns en tid då jag var nära att lämna min fru, men nu när allt mest troligt kommer till ytan vågar jag inte lämna. Men jag kände att jag ville det då. Jag har definitivt sårat den andra kvinnan.

Klart det fanns, tomten finns för barn med.

Trevligt att du vill knulla andra, men ska fejka att du har kärlek för sin fru, för att det är v kbömt att vara ett par.

Usch du visar verkligen vilja människor man ska dumpa med kuken före.
Svar på tråden Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?