Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?

Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:05:50 följande:
    Vi har varit tillsammans i 15 år och har två barn tillsammans. Främst därför jag inte vill separera, man ska väl kämpa för barnens skull?
    Nej man skall inte kämpa för barnens skull om det inte finns någon glöd kvar. Det är idiotiskt.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:14:27 följande:
    Vet ej om det finns nån glöd kvar, inte som med den andra kvinnan i alla fall. Men den kanske kommer tillbaka?
    Du det tåget har nog gått. Var inte så jävla patetisk. Stå ditt kast och skilj dig. Det finns ju en anledning att det blev såhär och inte fan var det er glödande passion som man och hustru...
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Hennes bästa) skrev 2018-04-11 19:51:03 följande:
    Du ska säga det som är sant! Låter läskigt att du ska "välja" alternativa sanningar, för att hon ska stanna. Känns som att du ska fortsätta ljuga eller annat för att hon ska stanna. Så gör man inte. Ska inte finnas några baktankar. Var som sagt bara ärlig. Sen ska hon välja vad hon vill göra och du får acceptera det val hon gör och göra ditt bästa för dig, henne och barnen oavsett vad hon väljer.

Så sluta välja det som du tror är bäst gör DIG och säg sanningen,för det är det bästa för HENNE.
    Du pratar nog tyvärr för döva öron. En gång en patetisk fegis, alltid en patetisk fegis för den här snubben.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 20:08:14 följande:
    Tryggheten i en parrelation. Ekonomisk trygghet. Barnen har två föräldrar som lever tillsammans. Samma som för mig.
    Ja alla barn som lever med två föräldrar som inte älskar varandra kan ju säkert intyga hur underbart det är. Du skriver så otroligt korkade saker så jag börjar undra om det inte är en trolltråd.
Svar på tråden Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?