Tuggummi till 6-månaders?
Min son (6 mån) är så fasligt nyfiken på mina tuggummin. Tänkte ge han ett ifall han tycker om det. Är det någon som provat? Ska jag tugga det mjukt innan jag ger det?
Min son (6 mån) är så fasligt nyfiken på mina tuggummin. Tänkte ge han ett ifall han tycker om det. Är det någon som provat? Ska jag tugga det mjukt innan jag ger det?
Haha, jag skulle inte ens ge tuggummi till en 4-åring..
Du låter som min exman.. Han var också slarvig med ytanborstningen och hade stora problem med att få just hål i tänderna.
Hans farfar (tandläkare) sa precis som, du som skriver här. Det handlar om så mycket mer än att "bara borsta tänderna", det handlar även om munhålans egna miljö.
Ouch.. Hoppas att du slipper få det..
Ja men om jag lär min son att borsta tänderna varje dag kan han inte få hål. Krävs både dålig borstning och kariusbaciller serru.
Förvisso tänker man ju att detta måste vara ett skämt. Man hoppas det! Men å andra sidan har jag ju sett folk hälla coca cola i nappflaskan så säker kan man ju aldrig vara.. Om det du skriver är sant Ts så behöver du söka extra stöd och vägledning för ditt föräldraskap. Vänd dig till BVC och ställ dessa frågor där!!
Jag har faktiskt ätit flera gurkor under min livstid. De var goda.
Jag har faktiskt ätit flera gurkor under min livstid. De var goda.