• Babylove88

BF jan2019

Hej är i vecka 6 nu (5+2) och undrar om det är fler därute som också är det och evt vill byta tankar evt oro över MF mm.

jag plussade i måndags 22/4 och super glad detta var planerat att bli gravid sen en tid tillbaka. Innan jag plussade hade jag mens 3 dagar som vanlig månaden innan. Och innan dess så va jag gravid med fick missfall precis efter jag plussade . Nu är man självklart lite orolig att det kanske sker igen , men försöker självklart se positivt på detta . Jag har ett barn sedan tidigare med en annan kille och min dotter är 6 i september.

• Svar på tråden BF jan2019
  • Meldy15
    julia1994 skrev 2018-05-16 11:56:51 följande:

Finns det redan en? Jag har inte hittat någon när jag sökt på Facebook! Hade varit roligt att gå med i en! :)

Eftersom att den är hemlig går den ej att söka efter. För att bli inbjuden där måste man kontakta iksnigel här.
  • Linneisen
    essii skrev 2018-05-16 11:54:27 följande:

Aha visste inte att det redan fanns en FB-grupp! Vad heter den/vem kontaktar man för att gå med i den? :)

Finns det redan en? Jag har inte hittat någon när jag sökt på Facebook! Hade varit roligt att gå med i en! :)

Jag kan annars rekommendera en mindre grupp. Jag är med i en mindre grupp fortfarande sedan graviditeten med dottern och den är guld värd. Roligt att få följa alla mammor o bebisar och man lär känna varandra på ett annat sätt.

Vet inte hur många det är i den som finns men vi är 50 medlemmar i den jag är med i och det är på gränsen till för många :)
  • essii
    Linneisen skrev 2018-05-16 13:44:12 följande:

Jag kan annars rekommendera en mindre grupp. Jag är med i en mindre grupp fortfarande sedan graviditeten med dottern och den är guld värd. Roligt att få följa alla mammor o bebisar och man lär känna varandra på ett annat sätt.

Vet inte hur många det är i den som finns men vi är 50 medlemmar i den jag är med i och det är på gränsen till för många :)
    Ja det blir kanske mer personligt med en liten grupp! :) 

Jag kan göra en liten Facebook-grupp isåfall så är det bara för de som vill vara med att skicka ett meddelande med sin mail till mig så bjuder jag in!
  • julia1994
    essii skrev 2018-05-16 14:08:02 följande:

Ja det blir kanske mer personligt med en liten grupp! :) Jag kan göra en liten Facebook-grupp isåfall så är det bara för de som vill vara med att skicka ett meddelande med sin mail till mig så bjuder jag in!

Absolut! Låter som en bra idé! Säg till när du fixar den, jag går gärna med! :)
  • längtan18
    julia1994 skrev 2018-05-16 08:40:57 följande:

Jag blir 24 om en månad! Är i vecka 6 (5+4). Jättepirrigt! :D

Är också såå pirrig!! Är du med i gruppen på fb? :)
  • Linneisen
    julia1994 skrev 2018-05-16 14:42:02 följande:

Absolut! Låter som en bra idé! Säg till när du fixar den, jag går gärna med! :)

Jag går också gärna med! Går med i den andra också och ser hur många medlemmar. Är det många går jag ur.
  • längtan18
    essii skrev 2018-05-16 14:08:02 följande:

Ja det blir kanske mer personligt med en liten grupp! :) Jag kan göra en liten Facebook-grupp isåfall så är det bara för de som vill vara med att skicka ett meddelande med sin mail till mig så bjuder jag in!

Jag går gärna också med i den gruppen isf :)
  • Mamma Camilla

Hej hej, hoppar in här jag med :)

Plussade den 9/5 är i v6 (5+5) idag, Bf 11/1-19

Är 36 och detta blir vårt 5 e underverk<3

Även om vi är glada så är jag så nervös över vad dom andra barnen ska säga :) äldsta blir ju 18 i sommar minsta blir 4 <3

Ska på inskrivning hos bm imorgon, känns jätte konstigt har nog inte hunnit landa i detta ännu.

Känner mig oerhört uppblåst i magen och har kvar hugg & kramper som jag brukar få vid mens. Haft lite illamående, allra helst på fm. Är en kaffe tunna och vill gärna ha kaffe men det går inte i men doften vill jag gärna ha! Bad min man köpa hem koffeinfritt så jag törs avnjuta en hel kopp. Är hungrig hela tiden har jag inge varit med dom andra barnen.

• julia1994
    längtan18 skrev 2018-05-16 15:18:17 följande:

Är också såå pirrig!! Är du med i gruppen på fb? :)

Nej jag vet inte vilken grupp det är eller hur man går med haha! Är du?
  • julia1994
    Mamma Camilla skrev 2018-05-16 16:19:00 följande:

Hej hej, hoppar in här jag med :)

Plussade den 9/5 är i v6 (5+5) idag, Bf 11/1-19

Är 36 och detta blir vårt 5 e underverk<3

Även om vi är glada så är jag så nervös över vad dom andra barnen ska säga :) äldsta blir ju 18 i sommar minsta blir 4 <3

Ska på inskrivning hos bm imorgon, känns jätte konstigt har nog inte hunnit landa i detta ännu.

Känner mig oerhört uppblåst i magen och har kvar hugg & kramper som jag brukar få vid mens. Haft lite illamående, allra helst på fm. Är en kaffe tunna och vill gärna ha kaffe men det går inte i men doften vill jag gärna ha! Bad min man köpa hem koffeinfritt så jag törs avnjuta en hel kopp. Är hungrig hela tiden har jag inge varit med dom andra barnen.

Stort grattis till graviditeten! Lycka till! :D
Svar på tråden BF jan2019