• sussovich

BIM vid Midsommar, följas åt?

BIM den 24/6 tror jag om äl blir beräknad som det ska, haft oregelbundet i 6månader pga spiral som vart på väg ut ett tag.. Så börjat med ägglossningstester dag 7 redan o är på Dag 10 idag, ingen ägglossning änsålänge.. Men lite mys idag blir det allt ändå ;). Hoppas på plus till midsommar skulle ju vara så kul :D

• sussovich
    Ereya skrev 2018-06-06 13:46:42 följande:

Vi hoppas på att det blir så! Jag fick själv äl på cykeldag 8(!) den här månaden, direkt efter ett tidigt missfall. Så vi får se om det tar sig, då vi inte hade sex samma dag som äl utan bara dagarna före.

Beklagar ditt mf hoppas på att det tar sig denna gången för dig! Vi tänkt köra på sex varannan till vår tredjedag och om jag får någon topp på äl då tänkte vi köra varje dag ett par dagar för o öka chanserna. Spännande detta, blir första riktiga försöket detta :D
  • sussovich

HJÄLP!!!

Nu är jag helt förvirrad.... Hur ska jag tolka detta? 

Jag fick mina cb idag på posten o bestämt mig för att testa kl 18.00 varje dag för känner att det kommer nog funka bäst för mig! Men så blir det så här med cb? Kan det stämma att jag har ägglossning typ idag, närmsta dagarna??? Har cb fått flipp eller kan detta verkligen stämma?

Jag är helt loss när det gäller ägglossning, detta är liksom första månaden någonsin jag haft någon som helst tankar på att göra tester osv (Jag brukar normalt sätt aldrig känna av varken äl eller mens, men har relativ regelbunden mens 25-27dagar).
  • sussovich
    Jagerika skrev 2018-06-07 19:35:21 följande:

Det kan skilja sig och värdena stiger på några timmar så räkans med att du har ägglossning nu inom 48 timmar, så kör på ikväll och i morgon så har ni störst chans :)

Spännande då blir det lite mys o så återstår det o se vart detta leder :D
  • sussovich

Tidig ägglossning denna månaden och min kropp är inte riktigt i fas efter uttaget av kopparspiralen. Så BIM blir den 22/6 istället om inte det också tänkt o bli sent haha... Så återstår o se om det blir ett litet plus på midsommar eller inte <3

• sussovich
    Maka94 skrev 2018-06-15 07:24:10 följande:

Ni andra som har Bim den 21/6, hur mår ni? :)

Har Bim den 22/6. Jag har varit extremt trött denna veckan, mjölk liknande flyttningar ca 2 dagar, mycket huvudvärk, smått ömma bröst, väldigt anfådd till o från?...

Men vet inte vad jag ska tro faktiskt har inte super förhoppningar då detta är första försöket från uttaget av min kopparspiral den 19 april.. Tänkte ta cb tidigt test den 20/6 :).
  • sussovich

Jag är i chock!!

Tog ett early och tyckte det vart en liten skugga så tog ett vecko cb test och visade sig att jag är tydligen gravid omg!! Jag köpte en nc temp igår och idag likör49 för tänkte dricka nu i midsommar haha.. blir ändå ändring med den planen..

Bim-1

• sussovich
    Sisterofthesun skrev 2018-06-21 22:03:54 följande:

Grattis! <3 Blir ändrade planer då :)

Tänkte också köpa ett digitalt test idag efter mina svaga streck men tänkte att jag skulle vänta till bim.

Tack!! Jag är helt i chock, grät floder förut ^^.. trodde ju aldrig det skulle ta sig på första försöket :D.

Sa till min man att kolla early testet o han såg inget och jag tjötande det är ett streck där! Då beslutade jag mig för o chansa på cb vecko o det stämde det jag såg <3

Håller tummarna för dig!
  • sussovich
    Sisterofthesun skrev 2018-06-22 08:01:48 följande:

Jag är fortfarande chockad. Trodde inte heller att det skulle ta sig på första försöket igen :)

Underbart! <3 glad midsommar!

Kul detta!! Detta blir min första, såå spännande!!

Glad midsommar till dig också <3
  • sussovich
    Sisterofthesun skrev 2018-06-22 10:25:19 följande:

Jag ÄR gravid! Testet va starkare idag :)

Bästa midsommar presenten. Kan inte förstå att min 5-månaders bebis ska bli storasyster <3

Stort grattis!!! :D
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?