EmmalinneaS skrev 2018-06-19 10:01:24 följande:
Haha jag är faktiskt förvånad själv att jag inte vill testa innan. Har stort kontrollbehov som borde vilja testa varje dag.
Men eftersom detta är försök ett och jag fortfarande är lite oregelbunden så har jag varit ganska säker på att det inte tagit sig. Nu verkar det även som att mensen kommer imorgon, så då slipper jag testa. Tycker även att testandet är lite jobbigt och svårtolkat (och dyrt i längden), vilket också får mig att avstå. Men förstår verkligen att man vill veta, det vill ju jag också :) vi får väl se hur det blir sen när vi är uppe i 5-6 försök, då lär det vara svårare att hålla sig
Haha samma här och kontrollbehovet skriker ett par gånger varje dag att jag ska testa imorgon. Men smart som jag är så köpte jag bara hem ett digitalt test och jag vill därför inte "slösa" bort det innan BIM. Kommer mensen kan jag ju spara det till nästa månad :D
Jag är också på första försöket. Slutade med p-piller i april men hade min första riktiga blödning i maj. Tyvärr tror jag att vi missade ÄL för han var borta ganska mycket den här månaden. Men nästa månad börjar jag med ÄL tester så då får vi se om det går. Har inte heller så stora förhoppningar den här månaden.
Jag håller tummarna för att mensen inte kommer för varken dig eller mig :)