• Smulan87

BIM vid Midsommar, följas åt?

Hej! {#emotions_dlg.flower}

Jag hoppar in lite sent (?) i tråden. Har stått i valet/kvalet om jag ska delta.
    Jag och min sambo har efter ett tag beslutat att försöka bli gravida. Jag har två barn sedan tidigare och dem är nu 7 och 9.

Vi vill ha/önskar ett gemensamt barn och längtar tillsammans,
    och de stora barnen önskar sig en lillasyskon :)

Jag hade enligt beräkningar ÄL igår kväll/ inatt/ idag och vi "myste" till det i natt. Mina älstickor visar fullt utslag idag, så vi håller tummarna Hjärta

Jag har BIM 26/6 =)
  • Smulan87
    Elih skrev 2018-06-13 11:10:14 följande:

Hej alla! Jag vet inte riktigt när jag har bim då jag har väldigt oregelbunden mens men jag hade äl runt den 1 juni! :)

Idag dippade min temp, tror ni det är kört då ? :O

Jag hade mens 29/5 och har ägglossning idag, tempa är jag sämst på för jag pendlar skitmycket så det är ingen ide, så jag kan tyvärr inte svara på just den biten, men jag tror inte de är kört, at du testat att kombinera med älstickor?
  • Smulan87
    Elih skrev 2018-06-13 11:21:10 följande:
    Jo jag kör med stickor också, testade positivt 31/5 och 1/6 :) väntar ivrigt på mina gravtest som ska komma idag ! Testade negativt i måndags men det kan ha vart lite tidigt :P
    ah nu ser jag, du hade äl 13 maj? eller? den bilden du skickade med har jag lite svårt att läsa av x)
  • Smulan87

6 DPO / BIM -8

tänker inte testa för jag är bombsäker på att det är för tidigt. Men har faktiskt haft ilningar nere i "tjejmagen"(fult ord haha) och jag upplever att brösten känns fylligare. Mer än så analyserar jag inte. Ska testa tidigast på lördag 4DPO / BIM-4, har BIM den 27/6.

• Smulan87
    Smulan87 skrev 2018-06-19 07:58:29 följande:

6 DPO / BIM -8

tänker inte testa för jag är bombsäker på att det är för tidigt. Men har faktiskt haft ilningar nere i "tjejmagen"(fult ord haha) och jag upplever att brösten känns fylligare. Mer än så analyserar jag inte. Ska testa tidigast på lördag 4DPO / BIM-4, har BIM den 27/6.

menar såklart 10 DPO på lördag inte 4 =P
  • Smulan87

Jag har en lutelfas på 12 dagar. Är på ÄL +9 och BIM -3. På ÄL +7 fick jag ner, igår på ÄL +8 fick jag jättesvagt på både morgon och kvällstid text, och idag på ett CB fick jag faktiskt också ett jätte jätte svagt plus. Men visst var det där. Kanske fortfarande för tidigt för att se något trovärdigt resultat? Ni som plussat (ni som e kvar) när plussat ni efter ÄL?

• Smulan87

Är digitala testet ultrakänsligt på något sätt? Sätt jätte många med jätte jätte svaga streck knappt märkbart och sedan på digitalt test är det gravid 1-2? Tänkte om det funkade på ett annat sätt?

• Smulan87
    Maka94 skrev 2018-06-23 06:42:53 följande:
    Plussade precis på Bim+2, är helt i chock. Fattar fortfarande inte..
    Grattis! =)
  • Smulan87
    Systeryster33 skrev 2018-06-23 13:56:55 följande:

Svagt plus i morse bim-2 äl+10

Kan det bli 3 e gången gilt tro? Hoppas så att lillblomma vill stanna den här gången! <3

Jag är med på BIM-2 dock bara ÄL+9 har fått sjukt svaga test idag, ett från gravidkollen och ett från CB. Både igår och idag. Men innan dess såg man inga streck alls, inte kan 5-6 test visa svagt? =S

Håller tummarna att plusset dyker upp! Har du några särskilda symptom? =)
  • Smulan87

Jag kommer ihåg familjeliv 2009, då skrev de ett tiotal sidor varje dag och alla svarade på allt hela tiden, men de var väl i samma veva innan FB drog igång ordentligt ^^ 

Är det någon annan här som gjort bukplastik?

Jag gjorde en 2012 för att jag gick upp nästan 50 kg med första barnet.. från 55 (?) isch till 103 på förlossningen. Gick ner nästan alla kilona inom 10 månader och magen såg ut som en gammal ful gympapåse. Jag tänkte inte på att jag kanske någonsin skulle ha fler barn då...tänker inte på det men är samtidigt lite rädd.

Jag har sett miljontals med videos på YT om mammor i usa som gjort bukplastiker och fått barn efter de utan problem eller besvär för magen.

Läskigt bara!

• Smulan87
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:25:48 följande:
    Positivt! Grattis!!! :)
    TACK! men, tänker inte ta ut lyckan i förskott! vågar inte tro på att de faktiskt är positivt! blir digitalt imon bitti Förvånad
  • Smulan87
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:28:12 följande:
    Igår fick jag dessa svaga

Idag..
    oj! ja =D då vågar man kanske hoppas!! :D
  • Smulan87
    gabspo skrev 2018-06-23 21:05:16 följande:
    Finns en fb grupp också för bf februari/mars 2019, skriv till missgrön för insläpp :) Vi är inte så många än
    Hur hittar jag henne? =P
  • Smulan87
    gabspo skrev 2018-06-24 07:38:19 följande:
    Du skickar ett meddelande till henne här på FL, skriv in hennes användarnamn bara :)
    ok, men förlåt men var? uppe i sökrutan? det ser inte ut som de gjorde för tio år sedan xD
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?