• gabspo

BIM vid Midsommar, följas åt?

Tycker också månadstrådarna blivit lite väl stora :O Så hoppar in här jag med! Troligtvis bim kring midsommar om äl sker då jag tror. Har något oregelbundna cykler. Detta blir vårt andra försök med syskon till vår 2,5 åring :)

• gabspo

Jag blir så förvirrad av min kropp. Innan vi bestämde oss för att försöka med syskon så hade jag varje månad väldigt tydliga äl-tecken. Alltid ömma/svullna bröstvårtor och ibland i kombo med trådiga flytningar eller smärta. Denna månad vet jag inte? Hade lite slemmigare flytningar en dag men inte solklart äl-flytningar, något ömma bröstvårtor en dag men väldigt diffust. Har ibland oregelbundna cykler sä har inte äl samma dag i cykeln jämt. Så nu vet vi inte om äl har varit eller om det blir jättesent i denna cykeln :( Känns så jobbigt att inte veta... och blir typ stressad av att missa äl men det känns så krystat att ligga varje dag också...

• gabspo
    Jahajaa skrev 2018-06-12 08:09:00 följande:

Är i precis samma sits som du.. innan vi började försöka hade jag tydliga ÄL känningar och sekret och väldigt regelbundet.. nu har jag haft ÄL på dag 27, 25 dom två senaste månaderna och nu är jag på dag 24 och ÄL lyser med sin frånvaro igen :( hade lite ÄL flytningar för två dagar sen och tänkte att nu är den på gång, men det ?torkade upp? och tempen ligger stadigt låg.. så tråkigt när man känner att kroppen inte vill samarbeta med en :/

Åh vad segt! :/ Ja verkligen trist, skönt att du tempar iaf så du vet ungefär när äl sker. Jag går endast på tecken :/
  • gabspo

Som en del av er andra har jag också bim på fredag/helgen (om äl skedde när jag tror, otydliga tecken denna månad). Inte haft några symtom alls förrän idag. Dragningar/ilningar i livmodern hela em och fortsätter än, samt att det dragit till i livmodern vid lyft och vissa rörelser, även akut hungrig vid 16 tiden trots en rejäl lunch. Var inte beredd på det haha :?D Så mitt hopp som varit helt bortblåst har nu börjat byggas upp igen och jag funderar på att ta ett test imorgon... Igår var jag även hos gyn (av andra skäl) och då gjordes vul vilket visade en tjock slemhinna och hon sa att det tyder på att mensen är på ingång ELLER att jag är gravid. Varför var det tvunget att betyda båda? Haha så frustrerande :/

• gabspo

Jag plussade idag! Är helt chockad för jag har inte haft några symtom förutom lite igår :O Trodde verkligen inte att det skulle tagit sig. Men stickan gick inte att misstro :D Tog ett digitalt också bara för tydlighetens skull <3

• gabspo
    Sisterofthesun skrev 2018-06-20 06:47:48 följande:

Stort grattis! Underbart <3

Tack! Håller alla tummar jag kan att pyret vill stanna <3
  • gabspo
    Minlillaplutt skrev 2018-06-20 08:46:05 följande:

Wow, grattis!! Nu får man ju själv lust att testa fastän jag bestämt mig att inte göra det än....

Tack!! När har du bim? :D
  • gabspo
    Minlillaplutt skrev 2018-06-20 09:18:51 följande:

På söndag, så är nu på BIM-4... Men hade tänkt vänta till tisdag med att testa, haha om jag orkar så länge?

Dels för att jag "tror" att mensen kommer och dels för att vi kommer hem från en resa på måndag kväll.

Har du barn sen innan eller är det ditt första? :)

Oh jag förstår! Hejar på dig att du orkar vänta :) Jag gissar att jag är på bim-2 idag.

Jag har en son på 2,5 år sen innan så det här blir andra barnet :) Har längtat efter syskon till honom men ?väntat? till ett mer lämpligt tillfälle (finns inga perfekta, det vet jag ju :?D)

Hmm, fanns det en februari fb-grupp och isåfall vem kontaktar man? :)
  • gabspo
    xrayoflight skrev 2018-06-22 08:08:49 följande:

Jag plussade igår! Känner inga symptom idag, men har varit lita andfådd och mått illa hittills. Tar hellre lite illamående än oron för att det skiter sig igen :(

Håller tummarna att det går hela vägen denna gången

Jag har heller knappt några tecken så blev väldigt chockad när jag plussade i förrgår. Hittills lite dragningar i livmodern till och från men det är allt :O Försöker glädjas och inte oroa mig men vet hur svårt det är då vi fick mf innan sonen... Kram på dig!
  • gabspo
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:44:26 följande:

Jag skapade en tråd för oss som har bf i mars. Ingen som svarat där än, kanske redan finns en sån tråd då :)

Finns en fb grupp också för bf februari/mars 2019, skriv till missgrön för insläpp :) Vi är inte så många än
  • gabspo
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 21:13:48 följande:

Såg det nu. Jag är bara lite rädd att det skulle vara så att man känner någon, lite hemlig nu ett tag :)

Ah jag förstår :) Då är det kanske bättre att stanna här på FL :)
  • gabspo
    Smulan87 skrev 2018-06-23 21:57:58 följande:

Hur hittar jag henne? =P

Du skickar ett meddelande till henne här på FL, skriv in hennes användarnamn bara :)
  • gabspo
    Smulan87 skrev 2018-06-24 07:51:04 följande:

ok, men förlåt men var? uppe i sökrutan? det ser inte ut som de gjorde för tio år sedan xD

Jag är inne på mobilsidan på FL i Safari i mobilen och uppe till höger finns då tvä olika ikoner, en jordglob och ett brev. Tryck på brevet så kommer du till meddelanden och där kan du skriva in användarnamn och ett meddelande :)
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?