BIM vid Midsommar, följas åt?
BIM 21/6, senaste dagarna väldigt rikliga vita tjocka flytningar. Och en väldans motvärk i magen. Vågar man hoppas att kroppen jobbar med något?
BIM 21/6, senaste dagarna väldigt rikliga vita tjocka flytningar. Och en väldans motvärk i magen. Vågar man hoppas att kroppen jobbar med något?
En liten fundering.
Min ÄL går efter en 28 dagars cykel, dock är cykeln i sig i genomsnitt 33 dagar.
Då borde jag väl logiskt sätt kunna testa på den 28e dagen och inte behöva vänta till den 33e?
Eller tänker jag fel nu :D
Jo det borde du :) du menar att du har tidigt ÄL men lång lutealfas eller?
Förstår det! Jag tänker att du borde kunna testa positivt på BIM-5 isf.. Alltså ÄL+14 :)
Nej vad tråkigt :( Lycka till nästa månad <3 Verkar inte bli något för mig heller denna månaden då ÄL inte dykt upp ännu :(
Har bim på tisdag. Testade idag äl+ 10 negativt. Vet att det är tidigt men känns ändå som det är kört när man inte får minsta tydan på streck.. så är väl inte något för mig denna månad heller :)
Jo jag vet, men nu hände precis något märkligt här. Gick precis på toa och märker att jag fått en liten ljus blödning i trosan, väldigt lite och det kommer puttelite ljusrosa/orange när jag torkade mig. Gör inte ont eller något och när jag fått spottings eller liknande ser det annorlunda ut. Kan detta vara en nidis tro????
Ja jag hade ju äl för nästan exakt en vecka sedan, så jag hoppas. Nu har det avtagit och kommer inget mer så lär väl märka inom några dagar om det kommer mer eller inte. Tack för svar! :)
Hej, jag är 27 år och min sambo 30. Vi har en liten tjej som precis blivit 5 månader som blev till på första försöket (hoppas på samma tur nu) och vi vill hemskt gärna ha ett syskon tätt. Har bim på midsommar eller den 24 :)
Mina symptom har varit:
Stick i livmodern
Vita krämiga flytningar sen ungefär 3-4 dagar efter äl.
Tog ett test idag (allt för tidigt) fick efter 10 minuter ett yttepyttesvagt streck som sedan försvann efter några minuter till, antar att det va falskt. Ska försöka vänta några dagar innan jag testar igen.
Kan absolut vara för tidigt! Lycka till imorgon :)
Hej! Hoppar också in här! Har BIM den 26/6 och jag hoppas verkligen det tar sig den här gången. Vi har försökt sedan augusti förra året, inga barn sen tidigare. Fick missfall i vecka 14 i april :( lycka till alltihopa <3
Syns något?
Har ju näringsbrist också, vet inte om det kan påverka? Har ni några "tips" för att det ska ta sig bättre? Några vitaminer eller något som ska göra det "enklare"
Nej jag stannar kvar här och hejar på er andra :) hoppas på att nästa månad är min månad istället ;)
[/quote]
Såklart du ryms :)
Varför tror du chanserna är små?
Vad kul med tätt, det har ju sina fördelar för barnen.
34 är ju ingen ålder :)
[quote=78804436][quote-nick]Systeryster33 skrev 2018-06-17 10:54:32 följande:[/quote-nick]
Oj vad konstigt inlägget vart :/
Hoppas ni ser vilken jag svarat på haha
Haha! Känns lite krångligt att få rätt på svaren här ibland :)
Jag trodde inte att man fick göra en utredning efter ett år om man hade lyckats att bli gravid, även om det nu slutade i missfall? Men det kanske man får?
Där kom mensen 5 dagar för tidigt.
Nya tag nästa månad