Minlillaplutt skrev 2018-06-21 16:55:48 följande:
Spännande! Jag vet dock inte vad det betyder? Även jag har haft rikligare flytningar än normalt, tror jag..
Och kastas mellan hopp, tålamod och misstro, det växlar otroligt starkt. När jag läser om de som plussat så känner jag "jippo, jag är oxå gravid" men några timmar senare bojkottar jag tråden och tänker hoppa av "för att jag blir ju inte gravid"... Suck.
Igår blev jag helt städ-fanatisk och städade typ hela huset XD, hade en så harmonisk känsla "bli det så blir det, blir det inte nu så blir det senare :)" men sedan vände det igen. Ingen törst inatt och tänkte att det nog är kört för mig denna månad. Men idag i affären *kände* jag stickningar i magen igen och hoppet tändes pånytt... :D
Ack denna ovisshet!!!
Innan jag väntade dottern så fick jag "eufori"-känsla, kanske det du kände då? ;) jag har bara känt dessa stick när jag varit gravid. Jag gjorde 3 test idag, ett med morgonurin och två nästan direkt efter varandra (hade kissat massa innan testen också) alla 3 är svagt positiva dock vågar inte kalla mig gravid än när de är så svaga?
Kan inte förstå att min 5-månaders bebis ska bli storasyster då, helt galet!!!
Vågar inte tro?!