Inlägg från: Sisterofthesun |Visa alla inlägg
  • Sisterofthesun

BIM vid Midsommar, följas åt?

sussovich skrev 2018-06-21 22:14:40 följande:

Tack!! Jag är helt i chock, grät floder förut ^^.. trodde ju aldrig det skulle ta sig på första försöket :D.

Sa till min man att kolla early testet o han såg inget och jag tjötande det är ett streck där! Då beslutade jag mig för o chansa på cb vecko o det stämde det jag såg <3

Håller tummarna för dig!

Jag är fortfarande chockad. Trodde inte heller att det skulle ta sig på första försöket igen :)

Underbart! <3 glad midsommar!
  • Sisterofthesun

Jag ÄR gravid! Testet va starkare idag :)

Bästa midsommar presenten. Kan inte förstå att min 5-månaders bebis ska bli storasyster <3

• Sisterofthesun
    xrayoflight skrev 2018-06-22 08:08:49 följande:

Jag plussade igår! Känner inga symptom idag, men har varit lita andfådd och mått illa hittills. Tar hellre lite illamående än oron för att det skiter sig igen :(

Håller tummarna att det går hela vägen denna gången

Man behöver ju inte ha symptom hela tiden. Många som inte känner något alls de förstå veckorna ju. Ditt pluss är jättefint :)

Jag är också orolig. Tror att det är svårt att inte vara det men försöker att tänka att allt kommer gå bra! <3
  • Sisterofthesun
    NiMi12 skrev 2018-06-22 11:13:41 följande:

Fick blödning idag så jag behöver inte ens testa :(

Bättre lycka någon annan månad hoppas jag.

Grattis till alla er som har plussat <3

Så tråkigt! :( lycka till nästa månad och tack! <3
  • Sisterofthesun
    Flisenfisen skrev 2018-06-22 12:10:30 följande:

Svagt svagt, inte morgonens första urin. Bim idag.

Grattis!!! <3
  • Sisterofthesun
    Smulan87 skrev 2018-06-23 19:56:58 följande:

Åh herre gud kan det vara positivt????

Ser ni bilden?

Positivt! Grattis!!! :)
  • Sisterofthesun
    Smulan87 skrev 2018-06-23 19:56:58 följande:

Åh herre gud kan det vara positivt????

Ser ni bilden?

Igår fick jag dessa svaga

Idag..

• Sisterofthesun
    Smulan87 skrev 2018-06-23 20:32:11 följande:

oj! ja =D då vågar man kanske hoppas!! :D

Jag tänkte likadant fast att jag tagit typ 5 test som alla visade svaga men tydliga streck. Va bara tvungen att försäkra mig. Först bad jag sambon kissa på ett test för att vara säker på att det inte va spöksteck, han va i alla inte gravid ;) haha!
  • Sisterofthesun

Jag skapade en tråd för oss som har bf i mars. Ingen som svarat där än, kanske redan finns en sån tråd då :)

• Sisterofthesun
    gabspo skrev 2018-06-23 21:05:16 följande:

Finns en fb grupp också för bf februari/mars 2019, skriv till missgrön för insläpp :) Vi är inte så många än

Såg det nu. Jag är bara lite rädd att det skulle vara så att man känner någon, lite hemlig nu ett tag :)
  • Sisterofthesun
    Minlillaplutt skrev 2018-06-24 10:17:40 följande:

Grattis till pluset!!!! Helt fantastiskt!

Och grattis till er andra som plussat!!! (Jag har dragit mig tillbaka lite, känns deppigt, orkar inte skriva mera tror jag).

Hoppades SÅÅ och tog ett test redan (fast jag skulle vänta) och det var tokblankt :( BIM idag då, så väntar nu bara på mensen :( tyvärr svårt att tro att det skulle finnas nåt hopp kvar...

Ursäkta mitt depp!

Om mensen kommer så håller jag tummarna för dig och hejar för ett pluss nästa månad <3
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?