Pubis
Hur stor buske har du där ner nu?
Hur stor buske har du där ner nu?
None!
None!
typ en halv centimeter? Är inte mkt till buske, mera glesbygd!
Ingen alls!
Helt rent
Har inte rakat på flera år nu. Får hemska utslag när jag rakar. Ser väl inte jättetrevligt ut med hår utanför trosorna men det är bara gubben som ser ändå.
Har lätt trimmat, känns fräschare och mer kvinnligt.
Har inte rakat på flera år nu. Får hemska utslag när jag rakar. Ser väl inte jättetrevligt ut med hår utanför trosorna men det är bara gubben som ser ändå.
Exakt så blir det för mej också! Bra tips, tror jag får prova det också. Hela området blir liksom fort fuktigt när man har mycket könshår och jag har även fått för mej att det bildas en doft jag inte är helt bekväm med.
Har efter jag fyllde 40 fått betydligt mer behåring. Trodde det skulle avta snarare.
Får också problem med det, massa hårstrå som vill bli inväxta efter rakning så blir det stora kliande bulor av det.. Gick över till att bara trimma på närmaste (är väl typ 2 mm), så blir det kort o skönt o inget av obehaget från rakning! Man kan ju trimma för sin egen skull, jag gillar att göra iordning inför mensen så känns det fräschare :) Känns lite svalare också i sommarvärmen!