Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Gravid och blöder

Kellie13 skrev 2018-06-14 22:09:00 följande:

fast det som ja tycker talar emot missfall är (förutom att testen blev starkare)  är att du inte hade jätteont (vad ja förstår?) Har läst att så länge man inte har kraftiga smärtor tillsammans med blödningen så e  det lungt. Aja lycka till och återkom sen om hur det gick!

Njae, inte nödvändigtvis. Så tidigt i graviditeten stämmer det kanske, men inte överlag.

Jag började blöda i vecka 11. Inga mängder, inga klumpar, ingen smärta. Fick MA konstaterat två dagar senare. Alla runt mig sa att det inte var någon fara men jag kände på en gång att det var kört.
  • Iowhannah
    annter skrev 2018-06-16 08:32:17 följande:

Nä jag har inte haft ont mer än mensvärk. Igår var första dagen utan blödning och idag är ja på vecka 5+0. Ska ta ett test på midsommar för ja tänker att då borde väl hcg gått ur om det är ett så tidigt missfall. Eller? Om det är plus då väljer ja att tro på det tills motsatsen bevisas ????.

Det tycker jag låter klokt!
  • Iowhannah
    annter skrev 2018-06-19 07:04:23 följande:

Bilden talar för sig själv. Nu ska ja sörja och sen vänta in min mens. Det stör mig så att ja måste vänta tills mens nummer två innan ivf kliniken vill sätta in ett av mina frysta embryon. Det verkar ju som många blir gravida direkt efter. För er som undrar så började ja blöda i går igen. Jag har inte haft ont. Molandevärk bara. Det har inte kommit en massa blod. Men det är vad det är ändå.

Åh. Jag beklagar verkligen :(
Svar på tråden Gravid och blöder