Januaribebis 2019 (fb-grupp)
Vi har en liten facebookgrupp, såklart hemlig, för oss som ska få bebis i januari <3
Än så länge är vi 13 mammor, men önskar fler :)
Skicka gärna meddelande till mig om du vill vara med :)
Vi har en liten facebookgrupp, såklart hemlig, för oss som ska få bebis i januari <3
Än så länge är vi 13 mammor, men önskar fler :)
Skicka gärna meddelande till mig om du vill vara med :)
Jag vill gärna vara med ???? Är helt ny här på fl, hur gör jag för att skicka meddelande till dig?? ????
Oj då, smileys blev visst frågetecken :)
Jag vill gärna vara med ???? Är helt ny här på fl, hur gör jag för att skicka meddelande till dig?? ????
Jag skulle gärna vilja vara med i fb-gruppen:)
Du har fått meddelande.
Jag vill vara med ????
Jag vill vara med ????
Har bf 28/1 :D vill gärna få med i gruppen men får inte att skicka meddelande till dig! Lägg gärna till mig pojo_95@hotmail.com
Har bf 28/1 :D vill gärna få med i gruppen men får inte att skicka meddelande till dig! Lägg gärna till mig pojo_95@hotmail.com
Jag vill gärna vara med. :)
Jag vill gärna vara med i gruppen! Lyckas inte skicka meddelande till dig dock, så skicka gärna till mig isf!
Hejar vill gärna vara med men kan inte heller skicka meddelande till dig
/Pernilla
Hejar vill gärna vara med men kan inte heller skicka meddelande till dig
/Pernilla
Vi gör såhär. Min graviditet är inte hemlig, så det gör inget om någon ser :D
Man måste bli vänner på Facebook för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.
Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..
Hej
Jag har lagt en förfrågan nu på FB
Pernilla Westin heter jag
Jag hänger på!
Så kul.
Nu är vi 26 mammor :)
Vi gör såhär. Min graviditet är inte hemlig, så det gör inget om någon ser :D
Man måste bli vänner på Facebook för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.
Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..