• Anonym (Klickarinte)

Herregud vi klickar inte alls i vårt sexliv

Har jag kommit fram till nu efter två år. Det efter katastrofsexet som vi hade senast. Han bara var arg och fräste om allt möjligt. För det första så säger jag nej hela tiden, för jag har aldrig lust när han frågar. Det blir han förstås irriterad och besviken på att jag alltid säger nej. Men det är ganska svårt att vara på något som man inte känner för....

Jag kan komma igång senare när vi väl börjat men sällan är jag med från ruta 1, ofta gör jag det för att inte göra honom sur. Ja och ni vet vad som händer om man inte är med på det, man är inte direkt våt och glidmedlet flödar. Sedan gör det lite ont ibland, kan ju mycket väl ha och göra med att jag inte var redo att ha sex från början liksom. Jag reagerar med att trycka ifrån med benen lite när han trycker på och det blir han förstås super arg över. *jag blir så jävla irriterad när du inte litar på mig!* fräser han.

Det kan väl göra ont även om jag litar på att han inte trycker allt vad han kan på en gång. Men det verkar inte han kunna se ifrån min sida, det är bara att jag inte litar på honom och thats it. Han lyssnar bara på sig själv. Ja och en gång sade han att han blir så jävla arg då han inte får göra som han vill! Men hallå jag vet inte ifall man kan säga så kring sex? Man måste ju mötas eller samarbeta eller något, man kan ju inte bara köra sitt race då måste nog han ha sex med en docka istället, eller? Var det inte lite fel sagt...

Sen är han sur och arg på att jag aldrig tar initiativ, jag bara lovar att jag ska försöka bättre. Och det har han rätt i, jag försöker och jag lovar men inget händer direkt för jag blir ju aldrig mer sugen! Ibland känns det avtändande att ens ha sex med honom när jag försöker ligga där och kyssa honom, jag känner ingenting... hur sjukt det än låter... Är det fel på mig eller är det fel person jag är med det vet jag inte. Men jag vet att såhär döda har inte mina känslor varit kring sex tidigare. (Med andra partners).

Dedär orden *ska vi ha lite sex ikväll* är så jobbiga, jag orkar inte, vill inte, har inte lust, ingenting, kan vi bara va? Nej så funkar det inte för han vill ha hela tiden. Nu har jag ju velat ha någon gång jag också, men mest i början på förhållandet då vi bara dejtade, under förhållandet har det i princip varit dåligt hela tiden. Jag vill bara minde å mindre verkar det som...

Jag tycker att det är jobbigt att göra honom besviken hela tiden, men samtidigt tycker jag inte att det är rätt att han ska bli irriterad hela tiden ifall jag ens ändrar ställning på min kropp under sexet. Han anklagar mig för att få honom att känna si och så hela tiden... Allting är bara fel, jag ligger fel jag gör allt fel...

Är detta förhållande dödsdömt?

• Svar på tråden Herregud vi klickar inte alls i vårt sexliv
  • Man 78

Jobbigt jag vet. Vi klickar också väldigt dåligt sexuellt jag och min partner. Det spiller över på vårt övriga förhållande. Vi har andra områden också där vi är väldigt olika tycker jag. Men ett bra sexliv gör att man förs samman. Lite och tråkigt sex kan leda till att det knakar. Har ni barn, varit tillsammans länge? Vi har gått på rådgivning som hjälpte lite. Men sexet mm är ändå rätt tråkigt. Svårt sånt här men ibland måste man inse att man inte funkar tillsammans. Kanske är så för er?

• Anonym (A)

Det låter inte alls som en bra situation. Du ska inte ha sex om du inte vill!

• Anonym (Avsluta)

Det är verkligen inte okej att han beter sig sådär kring sexet. Nej det är inte dig det är fel på, det är han som har dödat din sexlust. Jag lovar att det kommer bli bättre med en annan partner.

Gör slut eller ta ett rejält snack med honom om att han beter sig som en skitstövel och att det enda sättet för honom att väcka din sexlust är att ändra attityd och börja tänka mer på dig än sig själv.

Om han verkligen inte fattar att man inte bara kan fortsätta när det är torrt eller gör ont så är han fan sjuk.

Jag har varit i ett förhållande där vi absolut inte klickade i sängen och mannen inte alls verkade fatta det, men han var aldrig dum eller otrevlig eller gnällig. !

• Anonym (Ja)

Ni är inte kära och sexet är kasst. Han låter osympatisk och tråkig i sängen dessutom. Vill bara ta. Dumpa.

• Anonym (Klickarinte)
    Anonym (Ja) skrev 2018-08-03 13:01:34 följande:

Ni är inte kära och sexet är kasst. Han låter osympatisk och tråkig i sängen dessutom. Vill bara ta. Dumpa.

En gång orkade/ville jag verkligen inte men gick med på det ändå med orden *okej men jag kommer inte göra något* han besvarade med en glad ton *okej!* ... Det tyckte jag var lite väl... som att bara han får sex så gör det inget om jag nu bara ligger där... Han försvarade sig sedan med att *men du kommer ju igång senare ändå*...
  • Anonym (Smile)

Det är respektlöst att han blir sur, du är aldrig skyldig din kropp till någon! Och vill han att du ska vilja vara intim, kommer inte hans sura miner och hänsynslösa kärlekslösa attityd vara en tjänande strategi, usch, jag spyr på människor som kräver av en annans kropp. Okej man behöver kramar närhet och kärlek och pussar och kontakt i olika grader men sex måste man ansvarar för själv, vill inte partnern då är det upp till dig själv.

• Anonym (Dumpa honom)

Med ett icke-fungerande sexliv så har jag svårt att föreställa mig hur resten av förhållandet skulle hålla ihop? Kanske funkar ett tag men i det långa loppet så är sex en stor och viktig del i ett förhållande för de allra flesta.

Det låter, helt ärligt, som att de här situationerna skulle kunna kallas våldtäkter. Tyvärr... Om min fästman skulle göra och säga de grejerna till mig fast jag inte ville ha sex just då skulle jag heller inte vara särskilt sugen på att ha sex med honom.'

I och med att det låter på dig som att du redan bestämt dig för att lämna honom och bara vill ha någon slags bekräftelse om att du inte är ensam om att tycka så så vill jag hemskt gärna att du lämnar honom för din egen skull!!

Kram!

• Fennyxx

Men vafan! Han är ju helt dum i huvudet! Först gör han illa dig, och sedan blir han sur för att du inte uppskattar det hela :(

Hur kan man bara vara så korkad, oempatisk och kass!

Gör slut innan han sabbar din sexlust för all framtid och berätta för honom att det är för att han är en helt usel älskare. Ge honom någon bok i sexualkunskap för nybörjare i avskedspresent.

• Anonym (Penny)

Han låter som en idiot... Bryr sig inte om du är sugen, om du är våt, blir arg(?!) och gnällig för att du säger nej? För att du tycker att det gör ont? Vad i helvete? Skulle aldrig vilja ligga med någon som höll på så där vid sex.

Sen fattar jag inte hur vissa vuxna män inte kan fatta att många kvinnor inte blir våta direkt. Har dessa män inte hört talas om förspel? Vem tror att det kommer gå bra om man bara trycker in snorren när det är snustorrt?

Att han sen blir glad när du säger att du inte kommer göra nåt är ju rätt äckligt. Vill han inte att du ska få ut något av det? Är du bara ett hål för honom, eller?

• Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2018-08-03 11:08:50 följande:
    Det låter inte alls som en bra situation. Du ska inte ha sex om du inte vill!
    Håller med
  • Lånehajen
    Anonym (Smile) skrev 2018-08-03 13:25:56 följande:

Det är respektlöst att han blir sur, du är aldrig skyldig din kropp till någon! Och vill han att du ska vilja vara intim, kommer inte hans sura miner och hänsynslösa kärlekslösa attityd vara en tjänande strategi, usch, jag spyr på människor som kräver av en annans kropp. Okej man behöver kramar närhet och kärlek och pussar och kontakt i olika grader men sex måste man ansvarar för själv, vill inte partnern då är det upp till dig själv.

Varför skulle man behöva just kramar och kyssar men inte sex? Det är ett ganska grundläggande behov det också för många människor. Är man i ett förhållande är det svårt att på egen hand ansvara för sitt sexliv (såvida man inte har ett öppet sådant och kan tillfredsställa det med andra partners).

Nä man är aldrig skyldig att göra något man inte vill men inte konstigt att han blir less om TS aldrig vill ha sex. Däremot kan det utifrån vad som framkommit mycket väl vara så att hans beteende är grundproblemet till att den situationen uppstått med tanke på hur oempatisk och respektlös han verkar vara.
  • FreshLinen

Oh kära tös!

Jag har wn tråd om precis detta. Kan inte kopiera in den men du hittar den på sex o sånt, tråden heter ?Män så här är det?

Om du hade varit attraherad av din man så hade du varit sugen op sex. 100% säkert. Du känner ingen åtrå längre. Förvånar mig inte om du gärna undviker att vara fööör nära honom hemma för det finns risk att han börjar ta på dig?

Jag har själv varit i samma sits. Ju förr du inser att det saknas attraktion desto bättre för bådas skull!

• Anonym (Klickarinte)
    FreshLinen skrev 2018-08-05 17:19:03 följande:

Oh kära tös!

Jag har wn tråd om precis detta. Kan inte kopiera in den men du hittar den på sex o sånt, tråden heter ?Män så här är det?

Om du hade varit attraherad av din man så hade du varit sugen op sex. 100% säkert. Du känner ingen åtrå längre. Förvånar mig inte om du gärna undviker att vara fööör nära honom hemma för det finns risk att han börjar ta på dig?

Jag har själv varit i samma sits. Ju förr du inser att det saknas attraktion desto bättre för bådas skull!

Tack för tipset ska försöka hitta den! Vad gjorde du då, när du insåg att du inte var attraherad av honom?

Och ja det har du delvis rätt i, att jag undviker ibland så att det inte skall hintas till sex ifall att jag rör honom...
  • FreshLinen
    Anonym (Klickarinte) skrev 2018-08-05 19:45:58 följande:

Tack för tipset ska försöka hitta den! Vad gjorde du då, när du insåg att du inte var attraherad av honom?

Och ja det har du delvis rätt i, att jag undviker ibland så att det inte skall hintas till sex ifall att jag rör honom...

Jag blev överlycklig! Haha, ja det var skönt att veta att det inte var något fel fysiskt fel. Jag separerade.

Idag har jag en man som jag tänder på och verkligen åtrår. Hans blotta uppenbarelse kan göra mig upphetsad. Och det är så det borde kännas efter bara två år, eller?
  • Anonym (?)

Är det inte porren som har ställt till med mkt sådana här problem tror ni? Män är porrskadade efter att ha glott på oändligt antal scener där mannen sugs av länge och väl och sedan bara trycker in snorren i valfri kroppsöppning. Därav tror män att förspel för kvinnans skull inte behövs.

TS jag läser in något annat som saknas i er relation, och det är respekt. Är han så respektlös i sängen så färgar det hela relationen, kan bara inte tänka mig att man kan ha ett bra förhållande i övrigt heller med detta beteende. Tycker att du, i all välmening, ska lämna!

• Anonym (Sexuellt våld)

Han är ju helt sjuk i huvudet? Det där är mer än att sexet inte funkar. Det är fan övergrepp kära du. Och för mig är det helt sjukt att man ens kan vilja ha sex med någon som inte vill?!?! Och sen har mage att vara sur också!?!? Han har ingen respekt för dig överhuvudtaget och verkar inte göra något för din skull heller. Varför är du med honom? Spring fort som fan åt andra hållet. inget av det här är ditt fel. Han gaslighar, blam-shiftar, skrämmer dig till lydnad och manipulerar dig. Läs på om sexuellt våld och olika kännerecken och se om du känner igen dig. Kolla gärna in sidan varningstecken.nu också om nått annat än galet. du ska inte behöva leva såhär vännen. ett nej är ett nej och ingen har rätt till din kropp när du inte vill. hoppas på gud du tar dig ifrån honom. 

Svar på tråden Herregud vi klickar inte alls i vårt sexliv