Herregud vi klickar inte alls i vårt sexliv
Har jag kommit fram till nu efter två år. Det efter katastrofsexet som vi hade senast. Han bara var arg och fräste om allt möjligt. För det första så säger jag nej hela tiden, för jag har aldrig lust när han frågar. Det blir han förstås irriterad och besviken på att jag alltid säger nej. Men det är ganska svårt att vara på något som man inte känner för....
Jag kan komma igång senare när vi väl börjat men sällan är jag med från ruta 1, ofta gör jag det för att inte göra honom sur. Ja och ni vet vad som händer om man inte är med på det, man är inte direkt våt och glidmedlet flödar. Sedan gör det lite ont ibland, kan ju mycket väl ha och göra med att jag inte var redo att ha sex från början liksom. Jag reagerar med att trycka ifrån med benen lite när han trycker på och det blir han förstås super arg över. *jag blir så jävla irriterad när du inte litar på mig!* fräser han.
Det kan väl göra ont även om jag litar på att han inte trycker allt vad han kan på en gång. Men det verkar inte han kunna se ifrån min sida, det är bara att jag inte litar på honom och thats it. Han lyssnar bara på sig själv. Ja och en gång sade han att han blir så jävla arg då han inte får göra som han vill! Men hallå jag vet inte ifall man kan säga så kring sex? Man måste ju mötas eller samarbeta eller något, man kan ju inte bara köra sitt race då måste nog han ha sex med en docka istället, eller? Var det inte lite fel sagt...
Sen är han sur och arg på att jag aldrig tar initiativ, jag bara lovar att jag ska försöka bättre. Och det har han rätt i, jag försöker och jag lovar men inget händer direkt för jag blir ju aldrig mer sugen! Ibland känns det avtändande att ens ha sex med honom när jag försöker ligga där och kyssa honom, jag känner ingenting... hur sjukt det än låter... Är det fel på mig eller är det fel person jag är med det vet jag inte. Men jag vet att såhär döda har inte mina känslor varit kring sex tidigare. (Med andra partners).
Dedär orden *ska vi ha lite sex ikväll* är så jobbiga, jag orkar inte, vill inte, har inte lust, ingenting, kan vi bara va? Nej så funkar det inte för han vill ha hela tiden. Nu har jag ju velat ha någon gång jag också, men mest i början på förhållandet då vi bara dejtade, under förhållandet har det i princip varit dåligt hela tiden. Jag vill bara minde å mindre verkar det som...
Jag tycker att det är jobbigt att göra honom besviken hela tiden, men samtidigt tycker jag inte att det är rätt att han ska bli irriterad hela tiden ifall jag ens ändrar ställning på min kropp under sexet. Han anklagar mig för att få honom att känna si och så hela tiden... Allting är bara fel, jag ligger fel jag gör allt fel...
Är detta förhållande dödsdömt?