Jag kanske är gravid :(
Jag måste få skriva av mig, jag är såååå nervös för att vara gravid, vill det inte. :( Jaja, jag vet konsekvenserna av att ha oskyddat och jag brukar vara såååå försiktig, men nu tog tydligen känslan överhand. Så nu står jag här och är 25år och kanske är gravid, med en man jag inte riktigt är säker på att jag hade velat få barn med och absolut inte nu. Vad hade ni gjort då?
Min mens är försenad, har inte gjort test. Vet inte om det är för tidigt att göra det ändå? Gjorde något test på nätet som visade att om jag är gravid så är jag i vecka 4 +5. Hur ska jag så tidigt som möjligt få veta?? Känner att ifall jag skulle göra en abort så hade jag velat göra det innan ett hjärta slår därinne. Känns bättre då... Kan jag ta ett test redan nu? Jag har ömma bröst men det brukar jag även ha innan mens så svårt att veta... Min mens är 2-6 dagar försenad... skriver 2-6 för att det har kunnat hoppa lite förr men inte så mycket som det nu skulle kunna vara, alltså 6 dagar...
Vad tror ni? :( Jag är så jävla less och besviken på mig själv, såhär skulle inte mitt liv bli liksom...