Växtvärk
Är de någon som vet hur tidigt man kan känna av växtvärken i livmodern? Är i v. 4+1 om min uträkning stämmer.
Är de någon som vet hur tidigt man kan känna av växtvärken i livmodern? Är i v. 4+1 om min uträkning stämmer.
Jag började känna det från vecka 4 någonstans alla gångerna om jag inte minns fel
Kände nog ännu tidigare tillochmed. Tog gravtest vecka 4 och då hade jag känt växtvärk sen några veckor tillbaka
Kommer inte ihåg när kag började känna av de med mina 3 andra barn. Väntar nr 4 nu om de inte visar sig vara fler vill säga.
Jag kände av "mensvärk" direkt, ungefär dagen efter ÄL. Smärtan var ganska mild och kom en kort stund varje dag fram tills två veckor senare när jag tog ett graviditetstest som visade att jag var gravid. Sen dess har smärtan hållit i sig mer eller mindre hela dagarna och ökat i styrka. Känner även av smärta i nedre delen av magen samt ljumskarna om jag ställer mig upp/vänder mig för snabbt.
Det är ju trots allt mycket som händer så här i början så antar att det inte är så konstigt :)