Inlägg från: rosarosett123 |Visa alla inlägg
  • rosarosett123

Illamående nästan försvann, Frågetecken?

från att ha spytt upp allt i veckor blev mitt illamående helt stabilt. Mår typ egentligen inte illa längre slutade må illa i vecka 9, (snart 10 dock) är fortfarande i vecka 10 nu, en så drastisk förändring som jag njutit av känner mig inte lika påverkad av lukter och allmäna saker som gjorde livet fruktansvärt jag vet jag borde njuta, men förutom en svullen mage känner jag mig inte gravid alls. Hur var det för er med illamåendet? har hört detta kan vara tecken på missfall. Vill inte höra skräckhistorier, har du haft ett missfall berätta gärna det (utan att lägga till massoor av detaljer) och om det gått bra för dig får du ännu mer gärna berätta det. //nojjig kanske? 

Vet ingen här är synsk kan ju vara vad som helst får framtiden utvisa, ville bara se vad som är normalt.

• Svar på tråden Illamående nästan försvann, Frågetecken?
  • rosarosett123

1# känner också att ödet

Kan få ha sin gång typ

Eftersom bara illamåendet försvunnit

Tänker jag att ett ultraljud kommer inte

Ändra på faktum oavsett vad det gäller

Men om jag är för orolig lär jag göra

Det för peace of mind

#2 skönt! Tänkte bara för jag mådde så otroligt dåligt sen försvann det bara från ingenstans kändes som någon satte på en av o på knapp men ja vem vet, kanske är normalt

• rosarosett123

Janson4 vilken vecka hade du gjort ultraljud o sett hjärtslag innan?

• rosarosett123

Finns det ngt engelskt ord för spökveckorna? Försöker hitta sökresultat på det på Google på engelska

Tack för svar

• rosarosett123

Undrndesökande jag undrar inte om

Hjärtat slår i den veckan jag frågade

Om hon hade sett sitt fosters hjärta slå

Innan missfallet, om hon gjort ultraljud

Jag har redan sett hjärtat slå två gånger

Men inte jättenyligen dock fick jag höra

Att har man sett det minskar missfallsrisken

Men kan ju hända oavsett

Svar på tråden Illamående nästan försvann, Frågetecken?