becca90 skrev 2019-01-08 12:47:15 följande:
Ja då kan man följas åt lite extra :) jag är på cd 30. Tappen högt upp och helt bakåyvänd! Kan ej nå. Brösten brukar göra ont men denna gång inte en enda gång under månaden, bara bröstvårtorna.. vilket jag aldrig ha. Har inte tagit någon ovitrelle denna gång..
Ohhh låter ju väldigt spännande och lovande nu ju!! Hoppas hoppas! Jag kan inte det där med tappen men är det ett gott tecken att den är så som din är nu då?
lilagrodautanben skrev 2019-01-08 13:28:47 följande:
Andra kuren nu på 8 missfall så jag hoppas det är äl och att den stannar! Har dock ingen smärta och det brukar jag ha.. brukar inte ha älflyt dock.. hade äl dag 13 förra cykeln och fick nidblödning 4 dagar efter. Satan så ont det gjorde! Så jag hoppas på smärta till helgen! Hahaha
Är du säker på att du hade äl när du trodde sist? En del kan få en liten blödning även vid äl, tänker eftersom du fick så ont när du säger nidblödning :) Ska ingen utredning göras varför du fått så många missfall? Kan ha frågat detta redan så ber om ursäkt i förväg haha men minns tyvärr inte svaret...
Enmsik skrev 2019-01-08 13:13:13 följande:
Nu efter utomkvedshavandeskapet så kände jag att jag behövde börja skriva av mig lite, så jag har startat en blogg. Har än så länge bara skrivit ett inlägg men tänkte lägga upp ett ikväll eller kanske imorgon om utomkvedet och allt som hände den dagen så om någon är intresserad att läsa så får ni gärna göra det och sprida ordet vidare. Nouw.com/fightofababy
Är webbadressen. Kika gärna in och följ med på min resa och få mer utförlig beskrivning av vad jag och min sambo går igenom. Som så många andra såklart! <3
Kul! Jag kommer vara inne och läsa din blogg då och då, har även Amne18s blogg hon startade sparad :) men skriv gärna lite här också och uppdatera oss.. Hur ser fortsättningen ut för er? Vad blir nästa steg?