Gravid med Letrozol
. Nej det var väldigt bra Info :) men jag tänker kan det ta flera månader att hitta rätt balans till att få ägglossning? Eller justerar man det under månadens gång med tanke på att man höjer/sänker dosen? Är det jobbigt att ta sprutorna Själv?
Nu har jag varit på vul på sjukhuset. De började att mäta slemhinnan och den va 7 mm och alldeles strax en ?ägglossningsslemhinna?, alltså en treskiktad. Vilken hon tyckte va toppen!
Sen har ju ingen hittat min högra äggstock men hon hittade den på 2 sekunder och hittade där anledningen till min enorma ryggvärk.. en blåsa på 17 mm idag på cd 11. Sen en lite mindre blåsa.
På vänstra hittade hon den som va 10 mm på cd 9, men nu hade den krympt. Plus 5-6 små blåsor till. Alltså ingen risk för flerbörd.
Hon tyckte jag svarade exemplariskt på letrozolen och sa att äl kommer bli på fredag!! Hon avslutade det hela med att säga ?jag vet vad ni ska göra i helgen ;)? hahaha min sambo skämdes ihjäl.
Sen faxade hon resultaten till Carl von linne kliniken och nu väntar jag på svar på om jag ska ta ovitrellen eller ej!!
Så så så så himla glaaaaad!!!
Jag tog ovitrelle för ca 30min sen :D