Gravid med Letrozol
Plötslogt händer det! En blåsa på 20 mm får otrivelle imorgon art man kan bli så lycklig av att möjligtvis få ägglossning
Håller tummarna för oss alla att vi plussar denna månad!!
Plötslogt händer det! En blåsa på 20 mm får otrivelle imorgon art man kan bli så lycklig av att möjligtvis få ägglossning
Vågar man lita på detta?? Ovitrelle + 10! Oredigerat!
Avslutade letro igår. När kam man vänta sig äl? :)
Ja cd 7 och ska dit på torsdag.alltså CD 10. Hade temp på 38,3 idag men neg ältest. Brukar ligga på 36.7 ca,. Dock inte pratat om andra läkemedel förutom crinone..
hoppas på fina ägg!
Hur går det Becca? Tagit något mer eller något digitalt?
Här är mensen på ingång :( Blir så less.. Men tack och lov hinner vi iallafall en omgång till innan mottagningen stänger igen över jul&nyår.. Så vi slipper vänta , det hade varit hemskt.
Håller tummarna för er andra <3
17 mm ägg idag men bara ett så håller tummarna! Äl förväntas enligt läkaren o helgen
Har inga som helst symtom på att ägglossning varit förutom ont då jag hade ägglossning. Har tempat och tempen har dessutom stigit. Men brukar alltid få jätteömma bröstvårtor direkt dagen efter ägglossning. Men har inte haft några känningar alls sen i helgen då jag hade ägglossningssmärtor.. någon mer? Kan det bero på ovitrellen? Att ?hcg? tar över så att jag inte känner ökningen av progesteronet på samma sätt?