Gravid med Letrozol
Måste man känna av sin ÄL?Har känt mig lite öm i magen i några dagar men absolut ingen smärta i äggstockarna. Kan det vara så att kah inte haft ÄL trots ovitrelle sprutan eller det är omöjligt ?
Måste man känna av sin ÄL?Har känt mig lite öm i magen i några dagar men absolut ingen smärta i äggstockarna. Kan det vara så att kah inte haft ÄL trots ovitrelle sprutan eller det är omöjligt ?
k
Hoppas verkligen inte det är sprutan!!
Här är från imorse, den längst ner av babyplan:)
Och här är från nyss:
Nej inget digitalt :/ men han imorn har det gått 10 dagar! Känns som det blir svårt för det strecket att försvinna tills imorn :D hoppas!!! I verkligheten är det helt klart pos. Och bilden är ej redigerad..
Hon har inte sagt något om det
Hur går det Becca? Tagit något mer eller något digitalt?
Här är mensen på ingång :( Blir så less.. Men tack och lov hinner vi iallafall en omgång till innan mottagningen stänger igen över jul&nyår.. Så vi slipper vänta , det hade varit hemskt.
Håller tummarna för er andra <3
Gud vad skönt för er! Jag är rädd att det inte kommer vara något denna gång heller och då kommer jag inte hinna en omgång innan julledigheten... hoppas att jag får plus istället!!
Håller tummar och tår för dig att det tar sig nästa gång !
Åh stackare!! :( men skönt ändå att ni hinner en gång till innan!
Jag vet faktiskt inte hur det går.. pos igår (+10) på morgonen, neg (+10) på eftermiddagen, svagt streck imorse, och svagt streck nu på em. Så får väl se om det ökat tills imorn :)
Hej på er tjejer!!
Har ju testat svagt positivt efter ovitrelle fram till ovitrelle + 12/13 men igår var det negativt på digitala. Så det har nog vart sprutan som spökat för mig lite extra länge! :(
Nu är ja på ovitrelle + 14 och sket i att testa idag! Temp fortfarande hög imorse så får se om den går ner snart, brukar gå ner en dag innan mensen..
Hur går det för er?
?
Förstår din känsla ! Tror man måste tänka positivt och inte ge upp fast man känner att man tappar hoppet :(
37,2 nu... ägg släppt?
Hej på er! Hemma efter en vecka i England! Fick mens igår, som en klocka på dag 30! :( ringde nyss vår klinik i Uppsala. ?Börja med letrozol nästa mens i januari? men jag tänker köra en egen kur utan vul! Har någon gjort det förut?
Kul för er som väntar på bim, vill vara där igen jag med!!
Eller kan det rent av va ägget som fäst? Läste att det kan fästa redan på dag 3-5! Därav den lilla blödningen..?