Nyligen plussat BF juni 2019
Hej! Jag är i v.8 (7+2) och plussade för drygt 2 veckor sedan. Bf enligt appen nån gång maj-2019. Har haft ganska många symtom med alltifrån molande värk i rygg och mage / ont i leder och fötter, illamående, ömmande bröst, huvudvärk etc.
Detta är första gången jag är gravid. I fredags var jag på inskrivning hos barnmorskan men inga undersökningar ännu.
Igår kväll upptäckte jag en ljusbrun flytning när jag gick på toaletten. Blev så himla orolig att något är fel och början till ett missfall...
Har ringt gynakuten och de sa att det är svårt att säga. Kan va fullt normalt men kan va början på ett missfall som inom några dagar mynnar ut i värk och blödning.
Än så länge har jag inget ont men tycker det är jobbigt psykiskt och man har inget att jämföra med... kommer det bli nåt av detta eller va det bara tillfälligt? Tänker att jag får ringa barnmorskan imorgon...
Försöker jämföra med hur jag mått innan med illamåendet och känna på brösten etc.
Tycker att symtomen försvagats lite men finns fortfarande kvar... igår innan allt detta hände var jag fruktansvärt illamående.
Vill bara allt ska va bra och nu tar jag hellre ett illamående än att nåt är fel;-(
Mvh Madeleine