Tänker på att ha sex med äldre man
Hej. Visste inte hur jag skulle kategorisera detta.
Jag (tjej) har sedan flera år tillbaka haft både kärlekskänslor och åtråkänslor för en äldre, medelålders man, som jag ibland träffar (som vänner). Jag själv är myndig, under 20 dock. Jag har så stark längtan efter att ha sex med honom, och jag tänker på honom när jag tar på mig själv. Mina känslor gör mig desperat och galen. Samtidigt vet jag att i verkligheten, om vi skulle ha sex, skulle jag må dåligt över det. Men mina fantasier om att känna hans manshänder mot min kropp osv gör mig så himla desperat, och det känns som att jag fantiserat så mycket nu att det inte riktigt räcker längre. Jag vill ha honom på riktigt... Men det skulle skada mig också. Åh... Han är så lugn och snäll, och jag vill att han ska ge mig trygghet.
Det som också är konstigt är att jag inte känner samma sak när jag väl träffar honom, men jag känner extremt intensiva känslor all övrig tid.
Jag vet inte exakt varför jag skriver detta, men jag vill få ut det för det är ett "dilemma" jag har.
(Värt att nämna är kanske att jag har varit utsatt för sexuella övergrepp innan och att jag har daddy issues (pga dålig kontakt med min pappa)).