• Anonym (Frågetecken)

Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 11:00
    Vill ta tillfället i akt och tacka alla som engagerat sig(i mina bröst.) Som jag skrev till någon tidigare så känns det kanske lite pinsamt att åsikter från främlingar fått mig på bättre tankar. Missförstå mig rätt, min bröst ser likadana ut idag som igår, men jag har nog fått lite annat perspektiv.

Jag har ju trots allt mer att erbjuda än ett par bröst, många fysiska attribut och egenskaper som jag faktiskt tycker om. I slutändan så är det ju dessutom bara ett par bröst och detta är ju garanterat inte deras sista utseende i livet.
    Så tack, och låt oss nu aldrig göra detta igen!
    Ha en fortsatt trevlig dag, allesammans!

• Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)
  • Anonym (??)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 21:50:37 följande:
    Anonym (??) skrev 2018-10-26 21:07:13 följande:

Klart hon skäms för dem.

Men - det beror på att hon inte ens frågat sin snubbe - bara ett forum fullt med muppjävlar här på nätet ???

Skulle vilja visa bild på min 50-åriga kärrings bröst.

Står INTE rakt upp när hon ligget på rygg

Har INTE konstant knopstånd

MEN - man får smeka, suga, nafsa och ...... bara somna i sked med en tutte i handen ...så  skönt.

Och du!!! en kärring i den åldern med komplex och sådana pattar ...

Me like!!

Jag skrev lite tokigt i min text såg jag. Jag snarare KÄnner att jag inte kan fråga honom för att jag vet att han inte hade svarat ärligt om han inte tyckte om dom. Självklart har vi pratat om mina bröst och han säger ju att han tycker dom är jättefina.

Han vet om att jag bett anonyma dela med sig av sina åsikter och jag läste även upp några svar för honom. Sa till honom att det är inte det att främlingars åsikter betyder mer för mig, utan att jag har lättare att ändra min egen åsikt för att anonyma främlingar har ingen anledning att ljuga för mig.

Ni verkar ha en god, nära relation, du och din partner. Härligt!
    Älskar hennes bröst.
    Kan inte ligga nära utan att känna ..runt hela eller bara runt vårtan ...skönt.
    Behöver inte alls bli sex, tycker bara om att känna. Och hon låter mig göra det också...och tycker om det ... gillar att retas med mig ,,
    Tror faktiskt att vi är bra för varandra på ... riktigt
    Hon vet det .... men jag erkänner det inte....hahahaha 
  • Xray807

Läser man rubriken och tror att man ska se något riktigt fult!????

Jag är kanske inte rätt person att bedöma dina bröst.. men jag ser inga fel på dom..?

Jag gillar små bröst!

Tydliga silicontuttar tycker jag ser för jävligt ut rent ut sagt! Ser kanske porrigt ut i snygg bikini osv. Men tar man bort kläderna så kan jag lovar dig att det är inte finare än dina.

Jag har sne näsa som jag har komplex för.. å den jäveln är svår att inte visa för någon.

P

• perfect

Dina bröst är helt okej, ser ut som de flesta bröst som jag sett, Det viktiga är att de är känsliga vid beröring, det är viktigare än perfekt utseende.

• Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2018-10-26 22:05:07 följande:
    Älskar hennes bröst.
    Kan inte ligga nära utan att känna ..runt hela eller bara runt vårtan ...skönt.
    Behöver inte alls bli sex, tycker bara om att känna. Och hon låter mig göra det också...och tycker om det ... gillar att retas med mig ,,
    Tror faktiskt att vi är bra för varandra på ... riktigt
    Hon vet det .... men jag erkänner det inte....hahahaha 
    Hon bryr sig mer om HUR de ser u
    JAG -  bryr mig mer om att jag får känna på dem.
    Älskar det ...somnar gott då ... hon vet det också ... me like ...
    Bröst är ...fantastiska ... men kvinnan MED brösten och vad hon tillåter är ännu mer ... mmmmmmmmmmmmmmm
  • t1000

Jag har aldrig brytt mig om bröst så länge dom inte är för stora eller hängiga.  Dina ser ju normala ut.
    Hade det varit jag så hade jag hellre sett att du la pengarna på träning,  löpning, yoga, crossfit, samt dra ner på onyttigheter för att slimma till kroppen.  Då jag attraheras av en smal och fit kropp.   Brösten ointressanta.
    Men alla är vi väl olika.  

• Anonym (Frågetecken)
    t1000 skrev 2018-10-26 22:54:38 följande:

Jag har aldrig brytt mig om bröst så länge dom inte är för stora eller hängiga.  Dina ser ju normala ut.

Hade det varit jag så hade jag hellre sett att du la pengarna på träning,  löpning, yoga, crossfit, samt dra ner på onyttigheter för att slimma till kroppen.  Då jag attraheras av en smal och fit kropp.   Brösten ointressanta.

Men alla är vi väl olika.  

Träning, absolut! Innan barn och man var jag ett stort fan av styrketräning. Däremot vill jag absolut inte slimma ner kroppen. 48 kg är redan för lite till mina 165 cm. Anser jag själv. Lite mer muskler, fasthet och styrka i kroppen ska jag få till igen däremot.

Tack för din kommentar!
  • Anonym (Tessa)

Jag kände precis som du efter min graviditet och avslutad amning. Jag kände mig ful och osexig och inte bekväm i min egen kropp. Jag hade inte gått upp i vikt men jag hade fått en liten putmage och brösten var slappare och lite tomma. 

Efter ett år så kändes det mycket bättre. Jag vet inte hur mycket som är i mitt huvud och hur mycket kroppen faktiskt har återhämtat sig. Nu efter fyra år är jag väldigt glad att jag inte tog till kniven. Jag tycker att både min mage och mina bröst är riktigt fina och känner mig lika snygg som jag kände mig innan barnen. I realiteten är det nog inte så egentligen men min känsla är den samma och det är det viktigaste för mig. Min man är som de flesta män inte särskilt petig. Han gillar min kropp och tycker jag är sexig och vacker naken. Han ser inte skavankerna så noga. I min erfarenhet så är det få män som är så noga med detaljerna när de ser en naken kvinna.  

• Sgtwolf

Helt "normal" mognad av kroppen.

Du har finare bröst än de flesta som har "justerat" dom.

Det mest attraktiva hos en kvinna är åtrå och lust. Visst tittar man en gång extra om formerna är perfekta. Men saknas åtrå och lusten i blicken och kroppsspråket så väcker inga silkonisar nått utan blir bara malplacerat och avtändande. Och rätt ofta onaturigt och konstigt.

Var stolt över hur du ser ut! Av midjan att döma så har du bra propotioner. Jag skulle älska dom och kyssa/smeka dom, om dom vore "mina" att åtrå.

• Anonym (tjejen)

Dom är snygga tycker jag. Jag är hetero, tjej och har själv opererat mina. Ser inte att du behöver operera.

Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)