Inlägg från: Anonym (Kvinna35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna35)

Tappar lusten efter orgasm

Det här ämnet är sååå intressant!

Jag är kvinna. Om jag bara onanerar så försvinner all lust när jag har fått en orgasm, oavsett hur liten den är... Men det är motsatt när jag ligger med någon. Då gör en orgasm att jag vill ha mer, ge mer, komma mer.

Problemet är att min kille är tvärtom! Han kan onanera i duschen för att komma i stämning och hålla ut längre... Men när han kommer när vi har sex - oavsett ställning och vem av oss som gör jobbet - så blir han helt slut. Allting dör. Han vill inte ens att jag rör vid honom.

• Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Tjej 35+) skrev 2018-10-27 21:40:22 följande:

Men det låter ju som upplagt för att han skulle kunna ge dig flera orgasmer utan att du tappar engagemanget, och sedan komma själv som avslut? Eller faller det på att han inte är uthållig? Det kan ju förbättras med åren sägs det och för min man blev det så kring 40.

Visst tillfredställer han mig. Jag kan inte klaga på vad jag får ut av vårt sexliv, han är väldigt uthållig! Men jag önskar att jag kunde ge honom vad jag får... Och det känns inte superkul att han blir helt off efteråt. Från att man är intim med varann, njuter, passion till en död sill liksom. Även om jag har vant mig vid det och inte tar det personligt så dödar det ändå stämningen.
  • Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Tjej 35+) skrev 2018-10-27 22:13:27 följande:

Hm ja mannens orgasm är väl ett tradiotionellt avslut på sexet. Men har sett i en del trådar att vissa kan komma två gånger. Tantrasex osv. Varken jag eller min man behöver vara i fred eller blir nedstämd efter orgasm men någon sexlust finns inte kvar.

Då har jag kanske bara haft tur med mina tidigare ligg och pojkvänner... Visst har nästan alla behövt återhämta sig om de ska få upp den igen, men jag har aldrig varit med om att all lust försvinner med killens orgasmen innan jag träffade min sambo.
Svar på tråden Tappar lusten efter orgasm