Beasmith86 skrev 2018-11-22 16:15:48 följande:
Haha ja visst tyckte jag kände igen ditt namn i den andra gruppen :D
Jag har ultraljud inbokat på måndag är 26 och på Onsdag den 28 (då är de KUB) jag är sjukt nervös att något är fel redan nu med fostret och att jag kommer få dåliga besked :/ men jag måste ändå våga hoppas det ska gå vägen.
Såg i mina journaler jag har inbokade ultraljud en gång i veckan ändå fram tills den 3 januari 2019 så är ju bra de tar det på allvar detta.
Hur mår du? :)
... Då håller vi alla tår o tummar på att det det bra ut.
Jag har inskrivning den 29e och kub den 3e dec. Jag är Oxå jätte nervös... Trots att jag såg hjärtat ticka så fint i v 8 så är Ja skit nervös rent ut sagt... Konstigt egentligen, är mer nervös för varje graviditet som går... Urk.
Mår så fruktansvärt illa hela tiden... Blir lite bättre när ja äter men sen kommer det efter vara för Att ja åt...
Har ju en liten pojke här på 9 månader och 2 flickor som är 7 o 8, så tiden går relativt fort Ändå, men sen kommer kvällen då man ligger och funderar och målar upp värsta cenariot... Undra varför man inte bara kan njuta istället... Men är väl så människan är skapt eller nått..
Nä nu ska ja va lite positiv...
ska in o trängas med resten av befolkningen idag... 3 barn och massa folk.. Lär Väl somna ovaggat ikväll :)