Känner mig förnedrad och kränkt :(
I helgen hade jag bjudit hem en kille jag träffat en längre tid och varit lite tänd på. Jag hade dukat upp med en god middag och tänkte väl lite att vägen till en mans hjärta går genom magen. Han uppskattade min matlagning och sa att han gillade mig. Jag har ett särbo-förhållande med en kvinna men har känt mer och mer med stigande ålder att jag de facto är lagd åt ett annat håll, dvs jag är homosexuell. Hon vet inte om att jag träffar den här mannen nu.
På kvällen satt vi och myste framför TVn när han plötsligt började smeka mig mellan benen. Jag blev förstås upphetsad och var genast med på noterna. Han bad mig gå ner och suga av honom samtidigt som han smekte mig. Det gjorde jag. Rätt vad det är och utan förvarning släppte han världens brakskit rakt i ansiktet på mig. Jag blev chockad men han bara gapskrattade och tyckte uppenbarligen att det var "skitkul".
Då bad jag honom att omedelbart avlägsna sig från min bostad. Här hade man ansträngt sig och lagat god mat och dukat fint, städat hela lägenheten för hans skull, och så får man detta som "tack". Jag känner mig oerhört förnedrad och kränkt och är så ledsen då jag trodde att han hade känslor för mig på riktigt.
Hur hade ni reagerat i en liknande situation? Bör jag kontakta psykolog för att lindra den psykiska smärtan eller kan jag hantera denna förnedring själv? Jag är helt handlingsförlamad av sorg och vet inte vad jag ska ta mig till.