• modsey

Disneyland Paris

Vi planerar att åka till Paris med våra barn på ca 10 år. En dag har vi tänkt åka till Disneyland och jag är ute efter lite tips och råd. Har varit i Florida på Disneyland några gånger men det är första gången i Paris där och barnen har inte varit på Disneyland alls. Vilka teman ska man planera med barn i den här åldern? Tips?

• Svar på tråden Disneyland Paris
  • Obelisken

Teman har jag ingen koll på. Men jag var där när min dotter var 10 och minns att det var gränsfall att hon skulle få åka några attraktioner alls då de hade ett ganska väl tilltaget längdkrav. Nu är det 10 år sedan så kanske det har förändrats men kan vara ide att kolla upp innan

• modsey
    Obelisken skrev 2018-11-19 13:59:09 följande:

Teman har jag ingen koll på. Men jag var där när min dotter var 10 och minns att det var gränsfall att hon skulle få åka några attraktioner alls då de hade ett ganska väl tilltaget längdkrav. Nu är det 10 år sedan så kanske det har förändrats men kan vara ide att kolla upp innan

Tack. Kollade och det var 140 cm på en del och de är så långa. Minns att vi gick bet på lite sånt i Florida med de äldre barnen.
  • Bunny on speed

Lite ot, men jag blev nyfiken på att åka dit. Kostar inträdet verkligen ca 1500 för en vuxen för två dagar? Vad ingår då?

Bunnies, it must be bunnies!
  • modsey
    Bunny on speed skrev 2018-11-19 15:37:54 följande:

Lite ot, men jag blev nyfiken på att åka dit. Kostar inträdet verkligen ca 1500 för en vuxen för två dagar? Vad ingår då?

Kan nog stämma. Vi kommer bara bara där en dag. I priset i Florida ingick alla åk i det priset.
Svar på tråden Disneyland Paris