Någon som har koll på skallteorin och kan gissa könet?:)
Hej!
V.13+0
Hej!
V.13+0
Hej!
Jag läste om den igår och förstod att avlångt huvud tyder på flicka och runt på pojke. Nu är de ju jättesvårt om man inte har något att jämföra med MEN vilken tur för oss båda att jag va på ultraljud igår. Vecka 13+5. Om jag jämför min bild med din så tycker jag att din bäbis har avlångt och min runt huvud. Eller vad tycker du? Gud så spännande de ska bli! Vi tänker inte ta reda på könet men spekulera kan man ju alltid :). Bifogar min bild så får du (och andra givetvis) säga va du tycker!
Tror flicka på TS bild och pojke på den under.
Någon som vill gissa på mina barn? Understa är född så vet redan vad det är för kön hehe. Den övre är lillsyskonet :)
Oj bilden kom visst inte med. Försöker igen.
Hej!
Jag läste om den igår och förstod att avlångt huvud tyder på flicka och runt på pojke. Nu är de ju jättesvårt om man inte har något att jämföra med MEN vilken tur för oss båda att jag va på ultraljud igår. Vecka 13+5. Om jag jämför min bild med din så tycker jag att din bäbis har avlångt och min runt huvud. Eller vad tycker du? Gud så spännande de ska bli! Vi tänker inte ta reda på könet men spekulera kan man ju alltid :). Bifogar min bild så får du (och andra givetvis) säga va du tycker!
Oj bilden kom visst inte med. Försöker igen.
Hej!! Oj spännande ! Och så svårt :) men om man jämför våra bilder ser det ju lite ut så som att ditt barn har lite rundare och mitt lite mer avlångt så i såfall kanske din är en poje och min en flicka, haha det är ju verkligen svårt! Blir kul att se om det stämmer för oss. Vi kommer nog ta reda på könet på RUL i januari. Jag tror inte att jag kan hålla mig. Eller jag vill veta allt jag kan få veta haha. När har du BF? Jag har 11 juni 19!
Spännande att spekulera lite:) Jag hoppar på här!
Här är min ultraljudsbild, v.14 (13+2).
Vad säger ni?
Någon som vill ge sig på en gissning här med?
Nu verkar de som att inte bilderna syns längre? Men vi hade fel. De blev en flicka av det där lilla runda huvudet i vecka 13 ;)
Vad tror ni om denna då? :)
Flicka. Denna fr v 13+2???