Inlägg från: Angellike90 |Visa alla inlägg
  • Angellike90

VUL visade bara tjock slemhinna..

Hej, jag sitter lite i samma situation och är mer eller mindre förtvivlad och har gett upp hoppet helt. Enligt beräkningarna ska jag vara gravid 4+4 men ultraljudet har inte visat nånting. Dom har misstanke om utomkvedshavandeskap men hittar absolut inget på vul, men hCG värdena fortsätter öka drastiskt. Jag har inte haft ont och inga blödningar alls. Gravid symptom som ömma bröst, trötthet, och humörsvängningar.

När jag hade äl så kom en blödning med fruktansvärda smärtor som avtog men blödningen pågick i en vecka ungefär och sen dess har de inte hänt nå mer.

Jag kan inte heller få några klara besked av sjukhuset och känner mig så förvirrad och ledsen. Vi planerar första barnet med och blev så glad över beskedet att jag var gravid. :(

• Angellike90

Tack ska ni ha, tyvärr svårt att inte oroa sig när det känns som att läkarna i princip prentar in det i huvudet på en att det är utomkveds. :( ska förmodligen på vul nästa vecka och då är det beräknat att jag är i vecka 7 (6+0). Och man bara önskar mest av allt att man ser något i livmodern. Denna väntan är fruktansvärd.

Svar på tråden VUL visade bara tjock slemhinna..