• Viennah

Vi som ruvar just nu!

Jag ruvar just nu och har blivit ombedd att göra gravtest nästa helg... hoppas sååå.

Idag kom dock ett brev hem som gjorde mig lite ledsen, på kliniken fick vi beskedet att 3 av 5 ägg blev befruktade och att de 2 förutom det ägget som sattes in skulle odlas vidare för ev. frysförvaring. Nu stod det i brevet att det inte var möjligt att frysförvara dessa. Någon som vet vad det kan bero på när man får ett sånt besked?

• Viennah

Jag har använt Lutinus nu i en vecka. Mest varit öm i brösten och haft lite huvudvärk men mår annars fint. Dock blir man rätt ?kladdig? hehe ;)

Hedblomster skrev 2019-04-24 11:12:28 följande:

Nu är jag ruvare för tredje gången sen igår. Testdag 6 maj men brukar ju alltid få mens innan. Fick Progynon och Trombyl utöver Lutinus. Någon som använt dem och har något gott att säga? Vill inte höra negativt, haha...

Läkaren tyckte att jag skulle se till att vara lugn och avslappnad de närmsta dagarna men jag har svårt med det. Tidigare gånger har jag varit glad och hoppfull åtminstone de tre första dagarna, men nu känner jag mig ångestfylld och stressad och utan hopp...

Svar på tråden Vi som ruvar just nu!