Pojkväns son "oregerlig"
När jag läste rubriken trodde jag det var en 15-åring det handlade om. Ungen är ju 3 år och beteendet är fullt normalt för en 3 åring. Och du har fått en lugn och lätthanterlig dotter. Det har inget med din uppfostran att göra. Jag har några ex på händelser.
När min son var runt året så brukade han bita mig. Han bet ingen annan. Fick då höra från en bekant att det bara är elaka barn som bits. Några månader senare började barnen på dagis. Vem tror du blev bilbarnstolar på dagis? Inte var det mitt iaf.
Eller min svägerska som sa att det måste vara jobbigt att inte kunna gå på cafe med sonen för han är så vild. Idag sitter hon med 2 barn med adhd och hon kan inte gå hem till någon med barnen för det slutar alltid med bråk och skrik.
Eller kompisen som påpekade att min son pillar väldigt mycket på allt. Man måste lära sina barn att inte pilla för hennes dotter har hon ju lärt det. Sen fick hn en son som pillade, kastade och gjorde sönder saker.
Får känslan av att du är en sån mamma som inte ser vad ditt barn gör. Har en sån kompis och hennes dotter beter sig som en ängel när mamman är med men när mamman inte är med så är hon djävulens bl.a. så packade hon upp 2 lådor med mina kläder och slängde runt de och gjorde sönder lådorna. Eller när hon trampade sönder vår rabatt och skrattade när vi sa till henne. Och sen så snor hon godis i affären. Det är en 10-åring vi pratar om.
När du får nr 2 el kanske tom nr 3 så tror jag du får äta upp det dungar sagt.