• Sladdisen2019

6+4 men bara hinnsäck

Idag gjorde jag ul men läkaren såg bara en hinnsäck, men inget i. Kanske är det för tidigt? Någon som varit med om liknande? Eller är hoppet ute...

• Svar på tråden 6+4 men bara hinnsäck
  • Anonym (.,)

Kan ju vara att du inte är så långt gången du trott?

Vad sa läkaren? Har du fått tid till nytt ul? :)

• Anonym (R)

Hoppet är inte ute. Har du regelbunden mens i vanliga fall? Ett nytt ultraljud om 7-14 dagar kommer att visa om det finns någon utveckling av graviditeten eller inte.

Lycja till!!

• Anonym (Zxc)

6+4 är jättetidigt! Vänta en vecka till åtminstone och kolla igen. Det är lätt att räkna fel på dagarna och det gör jättestor skillnad precis i början.

• Anonym (Gravid)

Gjorde vul i 6+3 och då syntes hinnsäck, gulesäck och foster och män kunde ana tickande hjärta! Fostret var 0.5 cm.

Syntes gulesäcken? Vad sa barnmorska?

Fick ett MA för 4 månader sen. Då syntes bara hinnsäck. Var i 6+nånting då..

• Sladdisen2019

Läkaren sa att han borde sett mer tyckte han. Hinnsäcken var normal, kanske att det låg på kanten därav att man inte såg det. Känns som hoppet är ute. Hcg har tagits, 3500 för några dagar sedan, hoppas det har gått upp tills måndag ????

• Anonym (gravidis)

Tror snarare att du fått ÄL senare än du tror och är kortare gången. Gjorde VUL i 6+3 och då såg man tydligt en liten böna till bebis med supertydliga hjärtslag. Enligt appar var jag gravid i 6+1, men räknade själv att jag borde varit i 6+6 då jag trodde att jag hade stenkoll på ÄL. Men var i 6+3 enligt CRL.

• Anonym (Essi)

Jag gjorde vul i 6+ 3 och då syntes bara hinnsäck. Två veckor senare gjorde jag vul igen och då såg man ett pyttelitet foster. Hoppet är INTE ute. <3

Svar på tråden 6+4 men bara hinnsäck