• Z1983

Extrema gravidetssyntom vecka 4+4

Har så extrema gravidetssyntom. Tränar för att lindra men ligger här och kvider av molverk. Mera som har det så här tidigt? 4+4.

Mvh

• Svar på tråden Extrema gravidetssyntom vecka 4+4
  • LittleSunshine84

Utomkveds? :/ hoppas det går över!

• Z1983
    LittleSunshine84 skrev 2019-02-22 21:15:01 följande:

Utomkveds? :/ hoppas det går över!

Va tråkigt. Tror du? Har du haft det?
  • ballerinakakaoreo

Extrema graviditetssymptom kan ofta bero på en tvillinggraviditet! :) Förklara detta för BM när du skriver in dig. 

• Z1983
    ballerinakakaoreo skrev 2019-02-22 22:50:42 följande:

Extrema graviditetssymptom kan ofta bero på en tvillinggraviditet! :) Förklara detta för BM när du skriver in dig. 

MEN NEJ! Död va du skräms. Tack för svar
  • LittleSunshine84
    Z1983 skrev 2019-02-22 21:16:50 följande:

Va tråkigt. Tror du? Har du haft det?

Jag har lyckligtvis ingen erfarenhet av det själv! Men tänkte att den smärtan du beskriver låter extrem i den veckan du är i. Mina vänner som känt så har det visat sig vara utomkveds.
  • Z1983
    LittleSunshine84 skrev 2019-02-24 00:11:09 följande:

Jag har lyckligtvis ingen erfarenhet av det själv! Men tänkte att den smärtan du beskriver låter extrem i den veckan du är i. Mina vänner som känt så har det visat sig vara utomkveds.

Oj. Ja man blir smått orolig... Men blöder inget så avvaktar lite med att tro att det är utomkveds. Tack för svar!
  • Tigerkvinna

Jag hade väldig molvärk eller ligamentsvärk i v.5-6½. Strålade ner mot ljumskar och kunde vakna av det kallsvettig på natten osv. För min del berodde det nog på en stor tillväxt utav corpus luteum cysta på äggstocken. Den mättes till 6 cm på tidiga ultraljudet. Helt ofarligt men obehagligt. När den slutade växa försvann också molvärken. 

• Z1983
    Tigerkvinna skrev 2019-02-24 08:06:45 följande:

Jag hade väldig molvärk eller ligamentsvärk i v.5-6½. Strålade ner mot ljumskar och kunde vakna av det kallsvettig på natten osv. För min del berodde det nog på en stor tillväxt utav corpus luteum cysta på äggstocken. Den mättes till 6 cm på tidiga ultraljudet. Helt ofarligt men obehagligt. När den slutade växa försvann också molvärken. 

TACK för svar! Jag hoppas de är nått ofarligt. Låter dock bekant det du skrev. Jag får ta ringa mvc. Denna graviditet vill jag njuta så jag ska ta det lugnt med att skrämma upp mig.
Svar på tråden Extrema gravidetssyntom vecka 4+4