• Anonym (Mikaela)

Fantasier om sonens kompisar

Sonen är bara 16 och jag är som sagt litet äldre, när hans kompisgäng är över så har jag funnit mig själv attraherad av dom och även kanske varit lite flörtig, dom är med i en basketklubb och är väldigt tränade. Det känns fel men skulle verkligen kunna tänka mig att ligga med dom faktiskt. Är detta fullkomligt knäppt eller är det någon som också har upplevt detta?
  • Svar på tråden Fantasier om sonens kompisar
  • Anonym (Ola)

Jag tycker att det låter helt normalt, men självklart blir du överöst av nedvärderande kommentarer från självutnämnda moraltanter. Som vanligt här på FL.

• Anonym (Jocke)

Kan i och för sig tycka att för sonens skull kan du avstå. Men om killarna inte var kompis med din son är det ju absolut inget att tveka över. Då ska du njuta av lammkötten.

• Skärvan
    Anonym (17år) skrev 2019-03-05 19:09:43 följande:

Skulle göra allt för att ha sex med en sådan äldre kvinna:)

Skicka pm till oss.
  • Anonym (17år)
    Skärvan skrev 2019-03-13 21:25:04 följande:

Skicka pm till oss.

Skickat:)
  • Anonym (G)

Förbjuden frukt är alltid trevligt så;)

• Anonym (Laura)

Relaterar. Jobbade som lärare en period och hade sexfantasier om en av mina sjuttonåriga elever. Han var söt som bara den...

• Anonym (Mor)

Det är väl naturligt se, men nöjer mej med att se att någon såg bra ut. Känns bara så fel eftersom de är ju i mina söners ålder.

Så är väldigt neutral och bara vanligt trevlig. Det är lite pinsamt med föräldrar som ska försöka vara sexiga inför egna tonåringskompisarna.

• Anonym (Laura)
    Anonym (Mor) skrev 2019-12-04 16:55:53 följande:

Det är väl naturligt se, men nöjer mej med att se att någon såg bra ut. Känns bara så fel eftersom de är ju i mina söners ålder.

Så är väldigt neutral och bara vanligt trevlig. Det är lite pinsamt med föräldrar som ska försöka vara sexiga inför egna tonåringskompisarna.

Man kan gå in i rummet där killarna sitter, ha på sig tighta jeans och topp och gå ned i spagat framför dom. Och säga: nu finns det saft och bullar!
  • Anonym (Mor)
    Anonym (Laura) skrev 2019-12-04 17:00:39 följande:

Man kan gå in i rummet där killarna sitter, ha på sig tighta jeans och topp och gå ned i spagat framför dom. Och säga: nu finns det saft och bullar!

Hehe ja kanske skulle börja med det. :)
  • Anonym (Glenn)

Jag gjorde det en gång med en av dotterns vänner, hon var dock 18 vid tillfället. Ångrade det inte då och ångrar det inte idag, var väldigt trevligt faktiskt.

• Anonym (Jodå)

Har i min ungdom haft sex med en kompis morsa.

Var 18, i bil, tvättstuga och smet hem till henne på

lunchrasten

Svar på tråden Fantasier om sonens kompisar